Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: muisknoppen werken niet, kan geen tekst selecteren  (gelezen 3560 keer)

aap

• Gast
muisknoppen werken niet, kan geen tekst selecteren
« Gepost op: 2008/05/17, 23:47:36 »
Sinds enige tijd lukt het niet meer om tekst te selecteren. Ook het scrollen met behulp van de linker muisknop (het is eigenlijk een touchpad ) lukt niet. In het menu 'systeem-voorkeuren-muis-touchpad ' kan ik er niet over vinden.  (Laptop compaq armanda, kubuntu laatste versie ) Ik heb al wel gsynaptic geinstaleerd maar krijg een foutmelding als ik touchpad wil openen in ' systeem- touchpad' ik moet eerst shmconfig op true zetten in xorg maar ik weet niet hoe dat moet.
Graag hulp

Offline rja

• Lid
  • Steunpunt: Nee

aap

• Gast
muisknoppen werken niet, kan geen tekst selecteren
« Reactie #2 Gepost op: 2008/05/18, 22:35:11 »
Wouw ik heb me suf gezocht, maar blijkbaar dus niet op juiste plaats. Ik denke dat het me met deze info wel zal lukken.

hartelijk dank