Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Bluetooth verbinding en lettertype  (gelezen 495 keer)

Offline Hij

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Bluetooth verbinding en lettertype
« Gepost op: 2008/05/13, 09:46:48 »
Hoihoi,
ik heb net de nieuwe Ubuntu geïnstalleerd, eerst dacht ik ik blijf nog lekker op gusty werken, dat werkt toch ook goed. Maar toen kreeg ik mijn cd'tje van Ubuntu Hardy en dan kruipt het bloed waar het niet kan. Wow wat een verbetering!!!

Ik ben er achter gekomen dat mijn laptop bluetooth heeft, tenminste dat staat bij "system", "preferences". Hoe verbind ik mijn telefoon met de laptop?
Als ik doe zoeken met de telefoon naar bluetooth verbindingen komt de laptop er niet bij te staan.
De laptop is een Dell 1501
En de gsm een Sony Ericsson Z520

Ohja nog een vraag over het letterype. Het is nu nogal vaag op website's. Ik had bij de vorige ubuntu iets aangeklikt dat het scherper was, ik kan die instelling nu niet meer vinden, weet iemand waar die optie staat?

Offline siegi

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2008/05/13, 11:14:04 »
Systeem > voorkeuren > uiterlijk >  Lettertypen

Offline Hij

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/05/13, 12:32:53 »
Citaat van: siegi
Systeem > voorkeuren > uiterlijk >  Lettertypen
Stom stom, natuurlijk bij uiterlijk. Had het even over het hoofd gezien. Dankjewel voor je reactie!

Offline Maarten123

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/05/13, 12:46:54 »
Als in Ubuntu een bluetooth apparaat wordt herkend, dan zie je boven in de taakbalk ergens in de buurt van datum en tijd het bluetooth icoontje staan.
Vaak kun je op laptops bluetooth aan/uit zetten. Meestal in combinatie met draadloos via een toestcombinatie (FN + ..)

Voor zover ik na kan gaan heeft de DELL 1501 geen bluetooth. (maar ik kan me vergissen)