Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Installatie Kubuntu wil niet lukken  (gelezen 426 keer)

AutoRon

• Gast
Installatie Kubuntu wil niet lukken
« Gepost op: 2008/05/08, 20:42:41 »
Hoi, ik heb het volgende: Ik probeer via Microsoft Virtual PC 2007 kubuntu 8.04 te installeren. Elke keer krijg ik na de keuze van de Nederlandse taal de foutmelding: An unrecoverable processor error has been encountered. The virtual machine will reset now.  Mijn laptop is een Asus A2500H met een 2.8GhZ processor en 1 Gb RAM. Besturingssysteem is Windows XP SP3. Heeft iemand voor mij de oplossing?

januz

• Gast
« Reactie #1 Gepost op: 2008/05/08, 21:59:30 »
Probeer het eens met VMWare player of Virtualbox. Die ondersteunen kubuntu beter.

AutoRon

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2008/05/08, 22:17:27 »
Het lijkt met Virtualbox te gaan werken. Heb ik wel de vraag: Wat heeft Virtualbox dat Microsoft Virtual PC niet heeft. (Misschien is dit wel een schot voor open doel... :-)