Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: evolution  (gelezen 2026 keer)

pepe

• Gast
evolution
« Gepost op: 2006/08/13, 19:46:29 »
af en toe krijg ik een spambericht binnen in evolution, ik weet dat ik geen schrik moet hebben van virussen en zo, maar je bent nooit veilig genoeg, weet er iemand hoe ik een bericht van mijn postvak in kan verwijderen zonder dat het zich opent, het zal wel weer simpel zijn, maar moeilijke vragen heb ik (nog) niet

Offline mcgyver

• Lid
evolution
« Reactie #1 Gepost op: 2006/08/13, 21:16:51 »
Met rechts erop klikken en dan "bericht verwijderen" of "in prullenbak gooien" kiezen of zo iets?

Skoebidoe

• Gast
evolution
« Reactie #2 Gepost op: 2006/08/13, 21:34:12 »
Citaat van: mcgyver
Met rechts erop klikken en dan "bericht verwijderen" of "in prullenbak gooien" kiezen of zo iets?
Inderdaad, op het bericht gaan staan >>> rechtermuisklik>> verwijderen kiezen in het menu dat uitklapt. Jouw bericht zit nu in de prullenbak.
Als je het definitief wil verwijderen ga je vervolgens bovenaan naar Bestand en selecteer je prullenbak legen
Er is misschien nog een kortere manier maar die is mij niet bekend :(

Offline eendje

• Lid
evolution
« Reactie #3 Gepost op: 2006/08/13, 21:48:51 »
rechtermuistoets op bericht en dan in menu klikken op Aanmerken als troep dan krijg je die troep niet weer. :)
Een dag niets geleerd is een dag niet geleefd!
Ik blog dus ik besta!

Skoebidoe

• Gast
evolution
« Reactie #4 Gepost op: 2006/08/13, 22:02:26 »
Citaat van: eendje
rechtermuistoets op bericht en dan in menu klikken op Aanmerken als troep dan krijg je die troep niet weer. :)
Wist ik ook nog niet... Bedankt, is een goede tip :P

Offline bartek

• Lid
    • http://bartek.blogsome.com
evolution
« Reactie #5 Gepost op: 2006/08/14, 02:59:01 »
sudo apt-get install spamassassin
sudo apt-get install bogofilter

Dit houd natuurlijk enkel de mail tegen die er verdacht uitziet en niet de virussen die door vrienden of kennissen worden verstuurd maar 't is een goed begin.
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Offline mcgyver

• Lid
evolution
« Reactie #6 Gepost op: 2006/08/14, 22:44:02 »
Dat wist IK nou net niet. Bedankt.

pepe

• Gast
evolution
« Reactie #7 Gepost op: 2006/08/15, 07:43:18 »
aloha,
moest het zo simpel zijn, rechtsklikken gaat niet, rechts of links de berichten worden geopend, en ge kunt niet voor gans het alfabet een filterke maken he, zal er waarschijnlijk moeten mee leren leven, feitelijk is dit grappig, er worden hier oplossingen geboden voor dingen waar ik nog nooit van gehoord heb, alles kan geinstalleerd worden of aangepast, maar voor zoiets doms moet men even in het haar krabben, (dit is geen kritiek he, gewoon een grappige opmerking)
mercikes voor de respons