Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Update  (gelezen 371 keer)

Offline scheurleer

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Update
« Gepost op: 2008/04/28, 18:43:30 »
In versie 7.10 gaf de update-manager keurig een overzicht van alle te installeren updates, en kon ik zelf bepalen wanneer dat moest gebeuren.

Vanmiddag bleef de harde schijf na het opstarten "doorratelen". Vreemd, dacht ik nog. Na afloop startte ik de update-manager, en die gaf de melding dat het systeem minder dan een uur geleden was bijgewerkt.

Zit er tegenwoordig een automatische update-functie in Hardy? Zo ja, hoe zet ik dat terug naar handmatig?

Offline scheurleer

• Lid
Update
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/28, 18:57:43 »
@Arie,
Dank voor je antwoord. Echter staat die bij mij al standaard op "melden". (ik zag dat via systeem - beheer - softwarebronnen - updates). Maar ik zag ook dat de Ubuntu updates aangevinkt staan. Als ik die uit zet, krijg ik dan de updates te zien via de update-manager, of gaat er dan iets mis?

Offline Mij

• Lid
Update
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/28, 19:07:50 »
Citaat van: scheurleer
@Arie,
Dank voor je antwoord. Echter staat die bij mij al standaard op "melden". (ik zag dat via systeem - beheer - softwarebronnen - updates). Maar ik zag ook dat de Ubuntu updates aangevinkt staan. Als ik die uit zet, krijg ik dan de updates te zien via de update-manager, of gaat er dan iets mis?
Dan zie je niks.