Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hardy Firefox3 Mplayer  (gelezen 776 keer)

govert

• Gast
Hardy Firefox3 Mplayer
« Gepost op: 2008/04/25, 13:30:19 »
Ik ben een gebruiker van de Mplayer (met mozilla plugin).....maar in combinatie van firefox 3 en  hardy schijnt het niet te werken tenminste bij mij niet ....hebben hier meer mensen last van ?

Gebruikertje

• Gast
Hardy Firefox3 Mplayer
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/25, 15:00:36 »
Bij mij werkt ie gewoon, vergeet niet eerst even de totem-mozilla plugin te verwijderen ;)

prlwgn

• Gast
Hardy Firefox3 Mplayer
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/25, 17:42:18 »
En ja hoor het worden weer de plugin problemen. Ik pas ervoor en blijf bij m,n huidige ubuntu 7,10 die naar maanden plugin problemen eindelijk draait. Trouwens Firefox 3 bestaat alleen nog maar als beta en de laatse originele Firefox is 20014. Ik probeer betaversies nooit vooraf dus wacht alles rustig af op die nieuwe originele versies.
Ik zou je graag willen helpen govert met plugins maar dit heeft me alles in 7.10 vele maanden denkwerk en hulp gehad voordat alles goed liep hier ik wacht alles geduldig een paar maanden af.

Offline Tom

• Lid
Hardy Firefox3 Mplayer
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/25, 17:56:03 »
Citaat van: govert
Ik ben een gebruiker van de Mplayer (met mozilla plugin).....maar in combinatie van firefox 3 en  hardy schijnt het niet te werken tenminste bij mij niet ....hebben hier meer mensen last van ?
Gewoon de documentatie volgen voor install multimedia en alles loopt.http://computertip.googlepages.com/
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.