Goede avond,
Ik heb vanavond stukje ontspanning en design getest op ubuntu 7.10. Ik heb een bij spel "open arena" en spel " nexuiz" twee maal achterelkaar een vastloper gehad. Tenminsten toetstenbord en muis deden het niet meer, en beeld wat full was werd klein.
Ik heb na een feestelijke versiersel van desktop, bestaande uit andere achtergrond (jpg bestand) andere kleurtjes en van de ingebouwde geinige dingen volgends engsel documentatie geinstalleerd. bij herstart toen ik in het veld naam kwam viel me beeld twee keer uit, en bij de tweede keer herstarte me pc ineens weer opnieuw. en toen alles wel goed.
Ik ben vanavond daarna (ff goed testen
) muziekfilmpjes wezen kijken op yourtube, tegelijk bezig geweest tweakersnet te lezen, en evolution stond open. allemaal tegelijk. Ik kreeg ineens donker grijs doorzichtig beeld. Lijk wel als hij op schermbeveiliging gaat dan wordt hij langzaam donkerder, dat deed hij nu ook. toevallige wijs kon ik via onderste balk twee maal herstellen (stond onder elkaar) en kreeg zwart beeld in firefox, bureayblad was oke. Kruisje, en ging weg, starte nivx op, maar kreeg fout dat ie het niet kon zien, sluiten dat af, en toen deed me pc een herstart.
Na herstart werkte alles trouwens weer.
Heeft dit met de o.s te maken, of is tog ergens in me videokaart/moederbord iets niet goed?
Specs pc; amd 3000+, 2 gb, nvedia6400nv
Mvg
Martin