Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mimetype icoontjes gejat  (gelezen 835 keer)

CaptainCookie

• Gast
Mimetype icoontjes gejat
« Gepost op: 2008/04/22, 10:42:02 »
Hoi,

Ik gebruik nu Ubuntu 7.10, en heb laatst de officiele RealPlayer eens geïnstalleerd. Alleen heeft Realplayer de icoontjes van mijn mime-types veranderd, zodat bv. bij een mp3 bestand een realplayer icoon komt te staan, en niet het icoon dat bij mijn icoonthema hoort. Hoe kun je dit veranderen?

Het thema zelf is niet veranderd, en het gaat ook niet weg als ik van icoonthema verander.

Offline Kiwinote

• Lid
    • Launchpad
Mimetype icoontjes gejat
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/22, 16:26:32 »
Ik dacht dat je in realplayer kon instellen welke mime-types door realplayer afgespeeld moeten worden. Het lijkt me dat als je in die lijst mp3 ontvinkt, dat realplayer zijn icoontje ontkoppelt, maar het was een tijdje geleden toen ik realplayer voor het laatst gebruikte..

CaptainCookie

• Gast
Mimetype icoontjes gejat
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/23, 16:29:30 »
En waar moet dat dan precies staan?

Offline Kiwinote

• Lid
    • Launchpad
Mimetype icoontjes gejat
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/23, 17:55:34 »
als het goed is, kwam het voorbij tijdens setup ( http://macapper.com/wp-content/uploads/2007/11/realplayer-screenshot-1.jpg ), maar het zou ook in tools > preferences te vinden moeten zijn. Sorry dat ik niet uitgebreider kan zijn, maar ik heb geen zin om realplayer hier te installeren (veel en veel te commercieel vind ik).