Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Avant window manager start niet...waar is die ??  (gelezen 703 keer)

Avant window manager start niet...waar is die ??
« Gepost op: 2008/04/19, 12:16:09 »
heren, damens,

Ik heb na wat gepruts met het toevoegen van bronnen enz. en na heel veel hier gelezen te hebben over Avant windows navigator e.e.a nu mooi onder in mijn scherm keurig geinstalleerd. Ik kan echter in Systeem->Voorkeuren niets vinden over de manager die er bij schijnt te horen. Ook het klikken op de balk onderin met de rechtermuisknop, kiezen voor Voorkeuren start niets op, geen enkel effect. Ik neem aan dat ik nog wat kan tweaken met die balk, voorkeuren kan aangeven etc. Nu kan ik alleen nog maar onder Toepassingen -> Hulpmiddelen kiezen voor de Avant Window Navigator.
Onder CCSM kan ik ook niets vinden wat lijkt op een manager hiervoor......wie kan me de gouden tip geven ???
Kudos voor de tip :-)!
What's in a name....
AMD Zambezi FX6100, 16 Gb intern, Nvidia GTX650 TI, SSD Samsung 830, SSD Liteon 160 Gb. 1 HDD 500 Gb

Offline Ramana

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/19, 12:19:29 »
Zoek in synaptic met de zoektermen avant en met awn. Je hebt de manager nodig en de navigator. 3d-versnelling moet werken (te controleren met het comando glxgears in console)

« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/19, 12:27:29 »
Jah !! supersnel zeg!!! ik heb het maar net gepost ! en jahoor, via Synaptic nog wat ontbrekende pakketjes binnengeslurpt
en geinstalleerd, en wowwwwwww, prachtig !! mijn icoontjes zakken na afsluiten van een progje draaiend in een draaikolkje 'door mijn scherm' naar beneden !....dat is echt vette eyecandy!

Nu nog wat starters erin pleuren en ik begin te kwijlen ....:-))

superhulp hier !! bedankt !
What's in a name....
AMD Zambezi FX6100, 16 Gb intern, Nvidia GTX650 TI, SSD Samsung 830, SSD Liteon 160 Gb. 1 HDD 500 Gb