In een
ander draadje heb ik een demo-filmpje geplaatst, gemaakt met wink. Het resolutieprobleem is opgelost, dank.
Wel kom ik terug op m'n laatste post daar: het is de bedoeling om een tiental (heb er al vier gemaakt) van die demo-filmpjes
automatisch na elkaar te laten afspelen in Firefox.
Ik heb echter weinig kaas gegeten van HTML, dus weet ik niet wat doen. Hieronder geef ik voor twee van die filmpjes de html-file die het filmpje aanstuurt.
Ik heb al geprobeerd om "loop=false" te veranderen in "loop=true" -->

Ik heb ook al de twee stukken na elkaar in één bestandje geplakt --> dan plakt hij twee filmpjes onder elkaar: het eerste begint te spelen, het tweede staat op pauze. Als het eerste afgelopen is, begint het tweede
niet. Bedenk dat dit tweede filmpje onderaan het beeld van dat eerste hangt, dus zou je moeten doorscrollen naar beneden, en dat is niet de bedoeling. Het moet volledig automaitsch kunnen.
Eén van de problemen die ik opmerk is dat er blijkbaar geen "einde voorstelling" signaal wordt gegeven ... Je kan aan het einde van de film alleen weg met de terug-pijl van je browser, (of door in dat tijdsbalkje te klikken en halverwege opnieuw te beginnen of door terug op de start te drukken in dat groene tijdsbalkje onderaan, maar dat doet hier niet terzaken)
Wie heeft er enig idee hoe ik dit klaarspeel ?
Voor de volledigheid: hier eerst de
link naar het filmpje Schrik niet van het onderwerp...
En dan nu de eerste "aanstuurfile":
En dan één van die negen of zo andere die ik "eraan wil plakken":
Ook als je me "enkel" een goeie link kunt geven naar één of andere min of meer begrijpelijke uitleg in een taal die door meer dan 20 mensen wordt gesproken, ben ik al blij