Nogal wiedes dat Gutsy wel draait in VMware Player. Het betreft hier tenslotte een virtuele machine. Uiteraard is deze virtuele hardware goed ondersteund....
Om VMware wireless te laten werken moet je een bridge aanmaken tussen je virtuele bedrade netwerkverbinding en je fysieke wireless verbinding. Moeilijkheidsgraad: ver boven mijn pet!
Dedafmonteur, mag ik je een tip geven: ik heb nou al op een paar van je posts gereageerd en je problemen zijn bij mij bekend. Ik kan me ook voorstellen dat je alvast aan de gang wilt met Ubuntu en dat het wachten tot de Hardy release je te lang duurt. Ik merk ook dat je een echte doener bent: je begint in het wilde weg met iets en ziet wel waar het schip strand. Dit leidt tot enorm warrige topics! Probeer een beetje voorwerk te doen en in onderwerpen te denken. Deze post is een goed voorbeeld: het gaat over VMware, maar je begint weer over je grafische drivers. Op zich kan je daar niks aan doen omdat je niet wist hoe VMware in elkaar steekt. Ik denk echter dat het best makkelijk zou zijn geweest om eerst op de site van VMware het een en ander te lezen over het principe Virtualisatie..... Dan wist je gelijk waarom je geen hardware problemen had!
Ik zeg dit alles niet om je te bekritiseren: ik denk alleen dat je betere antwoorden krijgt op deze manier, en dat mensen jouw vragen met meer enthousiasme zullen beantwoorden!
Groet,
Hendrik