Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Nieuwe installatie na vastloper  (gelezen 668 keer)

Offline gerrit

• Lid
Nieuwe installatie na vastloper
« Gepost op: 2008/04/09, 19:29:11 »
Na enkele jaren met Ubuntu gewerkt te hebben kreeg ik na een stommiteit van mij een puinhoop. Tot nu toe had ik telkens geupdate, maar nu moest ik via een CD opnieuw installeren. Na de installatie werkten Wifi en Rhythmbox niet meer. Wifi heb ik dank zij PCLinux OS weer aan de praat gekregen (deze distributie zegt wel wat er fout is in tegenstelling tot Ubuntu). De radio ontvangst van Rhythmbox werkt nog steeds niet goed. De eerste 4 voorgeprogrammeerde stations werken niet, aleen de laatste wel. De melding is een onbekende afspeelfout. Stations die ik ingeef zoals Classic FM en Radio 4 werken ook niet. De melding is hier dat een decoder ontbreekt, maar welke wordt niet gezegd.
Wie weet de oplossing?

Gerrit

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/09, 19:45:46 »
Welke Ubuntuversie draai je? Indien 7.10 of 8.04 bèta, kijk hier eens:
http://computertip.googlepages.com/multimediainubuntulinux

Offline gerrit

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/09, 21:17:37 »
Ik werk met 7.10 en heb alle genoemde programma's geinstalleerd. Het resultaat is: geen verandering. De foutmeldingen zijn nog steeds dezelfde. Alleen de voorgeinstalleerde Virgin Rock werkt. Verder is me nog opgevallen dat het opstarten van Rhythmbox erg lang duurt.

Gerrit

Offline gerrit

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2008/04/11, 19:24:58 »
Ik heb ook stap 2 gedaan en ook die heeft niets geholpen. Daarna heb ik Ubuntu opnieuw geinstalleerd en alle standaard plugins zoals gstreamer enz en ook Ubuntu restricted extra's. Hierna werkte alles weer zoals he t hoort.

Gerrit