Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: E17 error  (gelezen 1175 keer)

matahari

• Gast
E17 error
« Gepost op: 2006/08/02, 11:59:54 »
Kreeg een error tijdens het compileren, hopelijk weet iemand hoe ik dit oplos.

[code]LAST LOGLINES FROM /tmp/easy_e17/install_logs/etk_server.log:
-----------------------------------------------------------------------------
Parsing /home/indo20/e17_cvs/e17/proto/etk/src/lib/etk_type.c...
Parsing /home/indo20/e17_cvs/e17/proto/etk/src/lib/etk_utils.c...
Parsing /home/indo20/e17_cvs/e17/proto/etk/src/lib/etk_viewport.c...
Parsing /home/indo20/e17_cvs/e17/proto/etk/src/lib/etk_widget.c...
Parsing /home/indo20/e17_cvs/e17/proto/etk/src/lib/etk_window.c...
make[2]: Leaving directory `/home/indo20/e17_cvs/e17/proto/etk_server/scripts'
Making all in src
make[2]: Entering directory `/home/indo20/e17_cvs/e17/proto/etk_server/src'
Making all in bin
make[3]: Entering directory `/home/indo20/e17_cvs/e17/proto/etk_server/src/bin'
if gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I. -I../.. -Wall -export-dynamic -I/usr/local/include -I../../lib -I/opt/e17/include -I/opt/e17/include -I/opt/e17/include -I/opt/e17/include -I/opt/e17/include -I/opt/e17/include -I/opt/e17/include/etk -I/opt/e17/include -I/opt/e17/include -I/opt/e17/include  -I/opt/e17/include  -g -O2 -MT etk_server.o -MD -MP -MF ".deps/etk_server.Tpo" -c -o etk_server.o etk_server.c; \
        then mv -f ".deps/etk_server.Tpo" ".deps/etk_server.Po"; else rm -f ".deps/etk_server.Tpo"; exit 1; fi
etk_server.c: In function

socratux

• Gast
E17 error
« Reactie #1 Gepost op: 2006/08/02, 12:44:31 »
Je zal hier wat extra argumenten mee moeten geven met compileren, anders begrijpt de compiler niet precies wat hij moet doen.

Wat je extra moet toevoegen.. Daar kan ik je helaas niet bij helpen :(, ik ken het hele pakket etk-server niet (ervanuitgaande dat dit het pakket is dat je wilt compilen).

Misschien dat een van compile experts hier je er verder mee kan helpen of zoek anders even verder bij manual pages voor compilen en evt. etk-server installatie

Offline Tukcedo

• Lid
    • http://www.tukcedo.nl
E17 error
« Reactie #2 Gepost op: 2006/08/04, 15:46:54 »
Dit soort dingen komen vrijwel altijd door het ontbreken van bepaalde packages. Ik ken het programma niet, maar je hebt mogelijk de kernel-headers nodig of iets dergelijks. Ik zou eens snuffelen bij de categorie waar dit programma in voorkomt (bijv. is het een grafisch programma?) en dan kijken of er *-devel of *-headers pakketjes in de buurt zitten. Het is soms wel even doorbijten dit soort flauwekul ...
Tukcedo Services - Unix en Linux Consultants
http://www.tukcedo.nl