Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Berichten in Evolition inbox niet meer te zien  (gelezen 1046 keer)

Berichten in Evolition inbox niet meer te zien
« Gepost op: 2008/04/06, 09:17:33 »
Hallo,


ik ben Els. Gisteren was ik aan 't werken in Openoffice rekenblad. Op een of andere manier moet ik iets verkeerd gedaan hebben op mijn toetsenbord of met mijn muis. Ik kan in mijn mail (Evolution) wel zien hoeveel mails er in mijn inbox staan, alleen zie ik de mails zelf niet. Er staat dus Inbox (2) maar die mails zelf zie ik niet. Het is alleen in de map inbox, alle mails die in andere mappen zitten in Evolution kan ik wel zien.

Heeft iemand enig idee wat ik verkeerd kan gedaan hebben of hoe ik dat kan oplossen?

Alvast gigantisch bedankt aan iedereen die mij kan helpen.

Vriendelijke groeten,

Els

Offline Conny

  • Lid
Berichten in Evolition inbox niet meer te zien
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/06, 10:08:08 »
Beste Els,
Probeer eens in Evolution wat dingetjes, bv Bestand-Instellingen herstellen?
groet, Conny

Berichten in Evolition inbox niet meer te zien
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/06, 10:22:16 »
Dag Conny,

dat heb ik net geprobeerd op allerlei manieren, het is allemaal hetzelfde resultaat. Alle mails zijn zichtbaar, alleen die van de inbox kan ik niet zien.

Groetjes,

Els

Offline vanadium

  • Lid
Berichten in Evolition inbox niet meer te zien
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/06, 10:46:31 »
Is het mogelijk dat jij iets in de "search" box staan hebt? Die zorgt ervoor dat alleen berichten getoond worden die aan je zoekopdracht voldoen. Evolution onthoudt dat per folder en doorheen verschillende sessies. Ga eens naar je inbox, en in het "zoek" veldje rechts boven, klik eens op het -helaas- vlaams blokachtig aandoende veegborsteltje. Wellicht komen dan al je inbox berichten weer te voorschijn.

Berichten in Evolition inbox niet meer te zien
« Reactie #4 Gepost op: 2008/04/06, 11:03:08 »
En bij "beeld" ?  Daar kan je ook vanalles aan- en uitvinken...
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Berichten in Evolition inbox niet meer te zien
« Reactie #5 Gepost op: 2008/04/06, 11:46:23 »
Dag vanadium en Prosper,


ik heb alles geprobeerd wat jullie voorstellen, spijtig genoeg verandert er niks. Bij Zoeken staat er niks en bij die opties van beeld heb ik ook alles uitgeprobeerd zonder resultaat.

Berichten in Evolition inbox niet meer te zien
« Reactie #6 Gepost op: 2008/04/06, 12:03:38 »
Heb je ze niet per ongeluk verwijderd ?  Kijk in je prullenbak en ook eventueel in de prullenbak van de computer.  Je kunt ook nog gaan kijken via Locaties , kiezen voor "verborgen bestanden weergeven" en dan de map .Trash opendoen.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Berichten in Evolition inbox niet meer te zien
« Reactie #7 Gepost op: 2008/04/06, 12:29:07 »
Dag prosper,


er is niks te vinden in .trash of in de prullenbak, ook niet in de map prullenbak in Evolution. Het is raar, er staat wel naast het woord Inbox (4) ondertussen en als ik op Inbox ga staan en op de rechtermuisknop klik, krijg ik een lijstje. Als ik daar op Eigenschappen klik, zie ik hoeveel mails er in de inbox zitten en hoeveel ongelezen.
Ik weet echt niet wat ik gisteren per ongeluk verkeerd gedaan heb. Er stonden enkele boeken voor mijn toetsenbord waaruit ik aan 't overtypen was, waarschijnlijk is er daar iets van op het toetsenbord gekomen waardoor er ongewild op een of andere knop geduwd is of op de muis.

Berichten in Evolition inbox niet meer te zien
« Reactie #8 Gepost op: 2008/04/06, 12:32:21 »
Hallo iedereen,


het is opgelost geraakt. Boven de kader waarin je alle berichten van een map ziet, staat "Tonen". Daar stond iets verkeerd aangeduid. Ik was dat aan 't bekijken daarjuist en heb dan geklikt op "Alle berichten" en toen kwamen ze allemaal terug.

Bedankt iedereen voor de hulp, ik had het niet gezien.

Groetjes,

Els

Offline vanadium

  • Lid
Berichten in Evolition inbox niet meer te zien
« Reactie #9 Gepost op: 2008/04/06, 13:28:21 »
Dat is wat ik zei, maar was blijkbaar niet duidelijk genoeg (ik heb een engelstalige versie).