hej ghih,
Er zijn verschillende mensen die hier van alles vragen voor dingen te maken, wel ik heb eigenlijk ook een vraagje

Ik wou graag voor ons speelplein een filmpje maken van al het beeld materiaal van deze zomer, nu had ik het wel cool gevonden moesten we zo een voor tittel hebben van ons speelplein net zoals in de grote films.... zou jij dat niet kunnen maken en dan is het geen doelloos project maar iets dat echt gaat gebruikt worden en gegeerd door een 60tal mensen...
Natuurlijk komt je naam in de aftiteling... dus die mag je dan doorsturen (of hier zeggen als je wil)
wat het zou moeten zijn (of mogen)
coole letters in verschillende kleuren ofzo die zo van achter je camera naar hun positie vliegen en dan in het groot:
Speelmicroob productions
presents
vormt. de productions mag er wel af. en dan zet ik er wel muziek op of zoek ik iemand voor de muziek
Het mag gewoon cool zijn...
kan je dit en vooral wil je dit doen.... ik zou het pas binnen een week of twee nodig hebben... maar wel liefst in een zeer goede kwaliteit.... als je niet wilt of het is te moeilijk zeg je het maar
alvast bedankt!!!!
btw: ik vind het wel cool wat je doet, en wou dat ik het ook kon enkel is die interface van blende zoooo moeilijk... ik ben mechanisch tekenaar in solidworks en het werkt echt zo totaaaal anders