Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: kdm  (gelezen 782 keer)

whispers

• Gast
kdm
« Gepost op: 2008/03/20, 19:05:14 »
ik heb vandaag kdm geinstalleerd ipv. gdm die er nog op stond van gnome. ik heb echter een probleem met de theme manager. als ik die opstart krijg ik het volgende bericht:
I can't find the configuration file for the Login Manager, kdm. Check you have set up the Login Manager from the Control Center, and that you have permision to read and write the Login Manager's configuration file.
You must set-up the Login Manager before you can use its themes.

de vorige keer dat ik kdm gebruikte had ik daar geen last van. maar goed.. ik kan nu geen themes instellen, alleen maar de background in het login screen programmatje. ik heb al van alles geprobeerd, van opnieuw installeren tot het klooien in de mappen, maar niets heeft tot nu toe enig resultaat opgeleverd.

is er iemand die hier een oplossing voor heeft, zodat ik eindelijk een mooi thema kan gebruiken als inlogscherm?

kdm
« Reactie #1 Gepost op: 2008/03/20, 20:06:21 »
Weet je zeker dat je root-toegang hebt?

- SeySayux
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

whispers

• Gast
kdm
« Reactie #2 Gepost op: 2008/03/20, 22:04:17 »
ja, maar het probleem komt al voordat ik als root kan werken. ik kan er wel inkomen en als root inloggen en een inlogscherm kiezen, maar daar doet hij niets mee. volgens de "error" moet ik dus eerst iets met de login manager doen. alleen ik heb geen idee wat.