Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Kubuntu en Compiz  (gelezen 399 keer)

Offline Prosper

• Forumteam
  • Steunpunt: Nee
Kubuntu en Compiz
« Gepost op: 2008/03/20, 06:18:49 »
Ik draai gewoonlijk met de Gnome-desktop en ik heb daar m'n Compiz deftig aan de praat gekregen.  Nu heb ik voor demonstratiedoeleinden een gebruiker bijgemaakt, die ik een KDE-desktop heb gegeven.
Het probleem is dat ik wel de "Advanced Desktop Effects Settings vind, maar nergens het equivalent van "Systeem-->Voorkeuren-->Uiterlijk en Thema's-->Tabblad Visuele Effecten"

Ik ben nog helemaal niet thuis in de KDE-menu's.  :(
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline Prosper

• Forumteam
Kubuntu en Compiz
« Reactie #1 Gepost op: 2008/03/20, 06:58:58 »
Oplossing gevonden:

ALT+F2 en dan "compiz" intikken.

:( Dom van me :(
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline SeySayux

• Lid
    • SeySayux.net
Kubuntu en Compiz
« Reactie #2 Gepost op: 2008/03/20, 17:57:10 »
In de volgende versie zal er "officiele" ondersteuning zijn voor Compiz in KDE (maw: zoiets als Systeem->voorkeuren->uiterlijk en thema's->visuele effecten)
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net