Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Google videofilmpjes  (gelezen 820 keer)

prlwgn

• Gast
Google videofilmpjes
« Gepost op: 2008/03/17, 13:09:24 »
Wanneer ik in youtube filmpjes wil bekijken is er geen probleem. Maar in GoogleVideo kan ik met geen mogelijkheid de filmpjes bekijken, ik krijg even snel een zwart vlak en dan binnen 1 seconde is het beeld weer wit.
Moet ik een bepaalde plugin invoeren en zo ja welke? Bedankt

Offline Tom

• Lid
Google videofilmpjes
« Reactie #1 Gepost op: 2008/03/17, 13:32:51 »
Ik heb de lib flash plugin voor Moz en de nonfree flash er op staan en bij youtube video speelt hij alles normaal af.
Heb dus ubuntu restrict extras er op en daar staat ook adobe flash bij.
Hoop dat U daar iets aan heeft ben ook maar een bassic gebruiker.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

prlwgn

• Gast
Google videofilmpjes
« Reactie #2 Gepost op: 2008/03/17, 18:23:12 »
Ja ik ben ook basic wat deze plugins betreft, soms krijg ik een plugin-tic wat dit besturingssysteem betreft, alles loopt hier goed alleen die plugins?? Maar ik ben nog steeds tevreden over dit gratis!! besturingssyteem en het is veilig. Wat betreft uw antwoord ik heb alle plugins geinstalleerd die je je maar kunt bedenken. Maar het werkt niet allemaal.

Offline siegi

• Lid
Google videofilmpjes
« Reactie #3 Gepost op: 2008/03/17, 18:33:48 »
Typ in je browser als adres in about:plugins
De lijst die je nu krijgt zou ik wel eens willen zien.
Het is niet omdat je alle plugins geïnstalleerd heb dat het werkt, als hij bv gnash default gebruikt inplaats van adobe flash krijg je problemen.

prlwgn

• Gast
Google videofilmpjes
« Reactie #4 Gepost op: 2008/03/21, 14:34:34 »
Heb alles nu perfekt weer in orde kan alle filmpjes ontvangen ook van google en dit komt doordat ik gnash heb verwijderd en plugins.
Bedankt voor antwoorden. Sommige sites in Mozilla zien er nu ook beter uit met die bewegende beelden. We gaan weer vrolijk verder.