.....
Ik heb wel handmatig de link moeten invoeren, want aan het eind als je aangeeft dat je gaat verzenden, dan reageert het programma verder niet en doet alsof het wel verstuurd is. Dat kan niet, want je moet de DIGID invoeren. Dus moet je handmatig de link invoeren, dan geeft het pas aan dat je je DIGID moet invullen waarna het programma echt verzonden wordt.
Ik moet wat primitiever gaan denken.
Zoals beloofd, mijn bevindingen bij de aangifte 2008 onder Ubuntu.
Ik had min of meer dezelfde ervaring als Booze. Alleen noem ik het anders ;-)
Het progje zelf draait overigens uitsteekbaar.
Bij het versturen, wil het progje echter naar Thunderbird - waarom hij dat wil is me echt een raadsel. Ik denk dat dit een programmeer-foutje is. Dat had natuurlijk Firefox moeten zijn.
Daardoor moest ik de link ook handmatig in de browser ingeven.
Ik zie er echter weinig problemen mee, omdat dit niet meer dan twee handelingen zijn, nl. copy en paste.
@ Booze
Dat primitieve ligt niet aan Ubuntu. Dat de Bd haar software brak maakt (wat trouwens nogal meevalt, vind ik), is niet de schuld van het Operating System.
En in Wndws had ik ook wel eens progjes die ik slechts moest uitpakken en handmatig moest starten. Met kleine programmaatjes kwam dat nogal eens voor (zoals benchmarks bijvoorbeeld, of sommige spelletjes).
Dit wilde ik nog even kwijt, excuus als het verkeerd overkomt ;-)