weet er misschien iemand hoe ik cairo-dock vlot kan laten lopen?
want elke keer ik er met mijn muis over ga hapert hij 'n beetje,
ik heb Processor 0 : Intel Core 2 Duo CPU T9400 @ 2.53Ghz
Processor 1 : Intel Core 2 Duo CPU T9400 @ 2.53Ghz
en Nvidia GeForce 9700M GT 512Mb
dus normaal gezien zou dit toch geen probleem moeten zijn?
en graag had ik ook van m'n cairo dock mijn enige taakbalk gemaakt, dus dwz: ook m'n openstaande vensters enzo zouden daar duidelijk moeten inkomen enzo van die dingen maar ik vind deze niet. of ben kijk ik hierover misschien?
Mijn hardware is minder goed, en daar draait het prima op, zonder te haperen, dus ik zou niet weten waar bij jou het haperen aan ligt.
AIk gebruik Cairo als enige taakbalk, en dat werkt prima. Als een programma wat je als snelkoppeling op de balk hebt staan, komt er een kringeltje onder, en programma's waar je geen snelkoppeling van hebt, komen er los op te staan. Dat was standaard zo ingesteld. Op het voorbeeld hieronder zijn Opera en Gimp gestarte snelkoppelingen, en is firefox gestart terwijl er geen snelkoppeling op de balk staat.

Je moet trouwens altijd minstens een 'echte' balk hebben, zodat je nog wat met je computer kunt als Cairo dienst weigert. Ik heb daar gewoon altijd een hoofdmenu, crash handler en temperatuuricoontjes staan, bij de eigenschappen het vinkje bij 'uitschuiven' weggehaald en verbergknoppen tonen aangevinkt, zodat ik die altijd kan verbergen.