Maar dan wordt het een beetje druk op 1 paneeltje, lijkt me..
Citaat van: Ploffie op 2009/02/18, 18:33:33Beter goed gepikt, dan slecht zelf bedacht he grappig, je bent een van de weinigen die ook twee panels boven elkaar heeft. Ik gebruik dat ook op deze manier, maar heb het nog nooit bij iemand anders gezien...
Beter goed gepikt, dan slecht zelf bedacht
Ik heb alleen het symbool van het hoofdmenu staan
Citaat van: Ploffie op 2009/02/18, 21:40:40Waarschijnlijk een erfenis van windows, ik vind het prettig dat de browser tot bovenaan het scherm komt en de bediening onderaan.Je kunt van die twee panels er één maken. Nog handiger.
Waarschijnlijk een erfenis van windows, ik vind het prettig dat de browser tot bovenaan het scherm komt en de bediening onderaan.
Citaat van: Idzme op 2009/02/18, 21:35:45Citaat van: Ploffie op 2009/02/18, 18:33:33Beter goed gepikt, dan slecht zelf bedacht he grappig, je bent een van de weinigen die ook twee panels boven elkaar heeft. Ik gebruik dat ook op deze manier, maar heb het nog nooit bij iemand anders gezien...ik gebruik ze ook altijd boven elkaar Gr Hans,
ik ook; alleen wordt de volgorde van de panelen bij het starten soms omgedraaid. Hardnekkig probleem zonder oplossing. http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=799626
Citaat van: Roland op 2009/02/20, 12:52:25ik ook; alleen wordt de volgorde van de panelen bij het starten soms omgedraaid. Hardnekkig probleem zonder oplossing. http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=799626Probeer dit eens: Rechtsklikken op het bovenste panel en kies voor eigenschappen. Dan 'Expand' uitvinken. Grijp de balk met de ingedrukte linkermuisknop en zet hem ergens willekeurig op de desktop. Verander nu de positie enkele malen van 'bottum' naar 'links' en 'rechts' en 'top'. Laat hem op 'top' staan en grijp hem weer en plaats hem onderaan terug op zijn plaats. Vink nu 'Expand' weer aan. Herstart nu eens (of logout) en laat binnen enkele dagen (zodat je meerdere keren hebt opgestart) eens weten of dit werkt.
Citaat van: heir4c op 2009/02/20, 13:22:17Citaat van: Roland op 2009/02/20, 12:52:25ik ook; alleen wordt de volgorde van de panelen bij het starten soms omgedraaid. Hardnekkig probleem zonder oplossing. http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=799626Probeer dit eens: Rechtsklikken op het bovenste panel en kies voor eigenschappen. Dan 'Expand' uitvinken. Grijp de balk met de ingedrukte linkermuisknop en zet hem ergens willekeurig op de desktop. Verander nu de positie enkele malen van 'bottum' naar 'links' en 'rechts' en 'top'. Laat hem op 'top' staan en grijp hem weer en plaats hem onderaan terug op zijn plaats. Vink nu 'Expand' weer aan. Herstart nu eens (of logout) en laat binnen enkele dagen (zodat je meerdere keren hebt opgestart) eens weten of dit werkt. Ik heb het geprobeerd , maar het werkt niet. Maar bedankt.NB: 8.04.2
Je kunt toch alleen maar kiezen om de snelstarters op je paneel vast te zetten, maar niet je paneel zelf?Tenminste, ik zie die optie nergens.
Dus je ziet met rechts klikken op de balk geen sleuten icoontje met "unlock panel" staan in 9.04?