@thijssie: bedoel je deze mischien?: rechter muis op menu balk > toevoegen aan paneel > hoofdmenu
Ik bedoel die zoals in de post van Ninosquak maar die is weg
Maar ik bedoel die van Linux mint:
http://linuxmint.com/img/screenshots/celena/800/mintmenu.png
U bedoelt het Daryna 4.0 menu ?.
Rechts klik - toevoegen - bij hulpmiddelen - hoofdmenu toevoegen en voila.
Groetjes Tom.
in edgy heeft dat menu wel een tijdje standaard gezeten maar nu is "hoofdmenu" gewoon het gnome menu onder een knop ipv de 3 delen toepassingen , locaties en systeem.
wat thijssie bedoeld is het menu zoals in de screenshot van mint en de post van didius.
Het heet "ubuntu system panel" , ik kon het niet vinden in de repo's maar je kan het
HIER DOWNLOADENna de download dubbel klikken en installeren met gdebi of via de terminal :
sudo dpkg -i /home/jouwnaam/downloadmap?/usp-all.debhet kan zijn dat je daarna ook het volgende nog moet invoeren om de dependencies te installeren.:
sudo apt-get -f installje vind usp na installatie in het menu toevoegen aan paneel ( rechter muis op paneel > toevoegen aan paneel > ubuntu system panel )
ps: ik zelf vind het niet echt prettig werken en hij word bij mij ook niet mooi weergegeven , er zit nog een dikke loze rand omheen en krijg dit niet mooi aansluitend aan het paneel.