Heb net m'n laptop terug (was in reparatie) en heb er natuurlijk meteen weer Ubuntu opgegooid (Vista er weer afgegooid, ze hadden er trouwens deze keer een Franse Vista opgezet
)
Na een half uurtje tweaken in GNOME:
[url]http://wesley.debianbox.be/images/small_tweaks_in_gnome.png[/url]
Meldenswaardige tweaks:
* de dock onderaan is cairo-dock, de fork van gnome-dock (wat een fork was van de oude cairo-dock) door een aantal Franstaligen.. heeft een paar oneffenheden, maar het parabolic effect is gewoon te smooth om te laten liggen
* Gtk en Qt menubalken worden naar boven verplaatst zoals bij OS X (Gtk is hiervoor gepatched, bij Qt is dit een standaardoptie)
Wel mooi, maar niet echt 100% werkbaar door kleine issues met bepaalde dingen..
En verwacht je binnenkort maar aan een leuke KDE screenshot.
bestaat er ergens een topic of een website waar zo 'n beetje uitgelegd staat wat QT en GTK is en wat de verschillen zijn en hoe ik ermee moet werken, en hoe ik thema's kan aanpassen enzo?
kortweg, bestaat er eigenlijk een website waarop uiteglegd staat hoe ik de Ubuntu Thema's kan veranderen en tweaken enzo?
ik zoek geen beginners site, want ben al wel effe met ubuntu bezig en ben er al aardig mee weg, maar graag zou ik wat meer willen leren en weten over de grafische kant van ubuntu, hoe ik die moet aanpassen enzo
edit: en waar ook opstaat wat ik kan doen met die verschillende GTK engines. of wat het nut daar van is.
Dank bij voorbaat