Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: xfce gebruikersinstellingen verwijderen  (gelezen 851 keer)

xfce gebruikersinstellingen verwijderen
« Gepost op: 2008/03/01, 11:21:24 »
Ik hoop op een oudere pc (Duron 950 Mhz met 256 MB ram) een beetje snelheidswinst te boeken door van gnome naar xfce over te schakelen. Ik heb hier vroeger al eens een beetje mee gespeeld en dat ziet er ook heel bruikbaar uit.

Nu blijkt dat ik geen vensterdecoratie heb. Ik vermoed dat dat iets met compiz te maken heeft, want ik kan ook het menu vensterdecoraties van xfce niet openen. Wanneer ik een nieuwe gebruiker aanmaak, kan ik wel probleemloos met xfce aan de slag.

Daarom zou ik graag mijn gebruikersinstellingen van xfce wissen om met een propere lei te kunnen beginnen. Mogelijk lost dat mijn vensterdecoratieprobleem op.

Ik vind echter die instellingen niet in mijn home map.

Heeft iemand een idee hoe ik dit opgelost krijg?

Offline Tom4

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2008/03/01, 15:13:23 »
Je .config verwijderen en een nieuwe maken (gewoon rechterklik en als naamkies je .config ,hetzelfde dus) zou moeten helpen.

Je kan .config vinden in je home . Als je hem niet ziet druk dan is op CTRL+H

« Reactie #2 Gepost op: 2008/03/01, 16:14:33 »
Ik heb een map .config gevonden en die heb ik een andere naam gegeven. Een spreekwoord van de eskimo's luidt: doe nooit je oude schoenen weg voor je er nieuwe hebt.

Mijn probleem is echter niet opgelost. Ik heb nog steeds geen vensterdecoratie en ik kan ook het menu-item niet gebruiken.

Offline Tom4

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/03/21, 17:06:02 »
probeer hem toch is te verwijderen ? er word vanzelf een nieuwe gemaakt.
of ga naar je gebruikersinstellingen - thema's en neem daar iets willekeurig,werkt dit wel ?