Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: automatische aanmelding in de war  (gelezen 1344 keer)

Offline drik

• Lid
automatische aanmelding in de war
« Gepost op: 2008/02/26, 17:01:36 »
ik heb ingesteld dat ik automatisch word aangemeld
af en toe gebeurd dit ook maar meestal moet ik me aanmelden met naam en wachtwoord
hier is geen pijl op te trekken waneer wel en wanneer niet, heb hier al een week of 4 "last" van en zit tussentijds niet met de instellingen te klooien
tussendoor nog wel een schone installatie gedaan maar dit levert ook geen verbetering
't is niet echt een probleem, over 6/7 week toch een nieuw os maar wel vreemd

Offline Kiwinote

• Lid
    • Launchpad
« Reactie #1 Gepost op: 2008/02/26, 17:08:41 »
vreemd, werkt bij mij altijd. Ge hebt wel automatic login aangevinkt, met juiste gebruiker, ipv timed login?

Offline drik

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/02/26, 17:24:12 »
jazeker, automatische aanmelding gebruiken heet het bij een nederlandstalig systeem
het heeft ook maanden goed gewerkt en zelfs nu nog, alleen af en toe...

Offline drik

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/03/03, 17:28:19 »
nog steeds niet over....
iemand?

« Reactie #4 Gepost op: 2008/03/03, 18:04:56 »
Heb zo'n dingen tussendoor ook. Hangt volgens mij af van de site. Die van dit forum zit goed ineen: daar word ik altijd herkend. Bij Sourceforge word ik bvb wel herkend als ik er heen ga via www.sourceforge.nogwat, maar als ik ineens naar bvb blueproximity.sourceforge.datzelfde ga (weet niet zo direct of het org of net is) dan ben ik niet ingelogd.  Heb dat soms ook op de engelse ubuntuforums.
'k Zou zeggen, lig er niet van wakker, volgens mij (maar wie ben ik) ligt het niet aan jouw installatie. :cool:
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

pieterr94

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 2008/03/03, 18:07:53 »
Citaat van: drik
't is niet echt een probleem, over 6/7 week toch een nieuw os maar wel vreemd
EEN NIEUW OS!?

Offline drik

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: 2008/03/03, 18:13:14 »
ben misschien niet duidelijk geweest, het probleem doet zich voor bij het aanzetten van de computer
de ene keer moet ik me inloggen om hem volledig opgestart te krijgen, de andere keer niet

« Reactie #7 Gepost op: 2008/03/03, 18:32:18 »
Sorry, had het effectief niet zo verstaan.  Kan je dus jammer genoeg niet helpen.  Bij mij zijn er meerdere gebruikers en ik gebruik dus geen automatische login. :(
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline drik

• Lid
« Reactie #8 Gepost op: 2008/05/20, 10:04:27 »
opgelost dankzij HH