sisosteven, je xorg.conf zag er niet echt raar uit, behoudens de regel Section "Module"
Load "glx", ik dacht dat die alleen voor NVIDIA kaarten was, ik kan het natuurlijk mis hebben.
Ja, die regel vond ik zelf ook al vreemd en ik zag hem ook voor het eerst - ik bedoel dat onder Feisty ik die regel er niet in had staan, nu pas in Gutsy zie ik die regel erbij. Er gebeuren hier rare dingen ;-) Kan het kwaad als ik die regel eraf haal? Na een backup te maken :-)?
Heb je de gehele xorg.conf procedure al afgewerkt zoals pjotr123 heeft beschreven?
Ja. Zonder resultaat helaas.
En nog een vraag had je hiervoor geen problemen? Misschien dat je nog herinnert wat je misschien hebt gedaan voordat de problemen begonnen, bijvoorbeeld een andere schermresolutie o.i.d.
Ik heb in Gutsy het ene probleem na het andere. In Feisty draaide alles stabiel. Op zich had ik ook in Feisty willen blijven werken, alleen werd mijn printer niet voldoende ondersteund. In Gutsy is die ondersteuning al beter.
Wat ik gedaan heb *dit keer* om de problemen te krijgen:
- in synaptic allerhande pakketten erafgooien, die ik niet gebruikte. Dit om Ubuntu iets sneller te maken (hij is hier behoorlijk langzaam, in mijn ogen).
- ik heb o.a. de volgende pakketten gedeinstalleerd:
--bluetooth ondersteuning
--hulp app voor blinden (valt onder toegankelijkheid)
--compiz
Bij geen van de pakketten kreeg ik een melding van belangrijke afhankelijkheden.
Ik weet het niet meer.....