Ik ben al een tijd bezig aan een site met tutorials, nieuws en andere artikels rond ubuntu en linux in het algemeen. Mijn site gaat niet enkel over linux maar over informatica en technologie in het geheel, waar linux een groot deel van uitmaakt.
Het is de bedoeling om tutorials, nieuws, tips & tricks, enzovoort aan te bieden voor de meer geavanceerde gebruikers aangezien er al veel informatie beschikbaar is voor beginners.
De layout van de site is nu ongeveer klaar en ik ben ondertussen begonnen met tutorials en nieuws te schrijven.
Ikzelf zit momenteel in het 2de jaar van een opleiding voor netwerkbeheerder waar we zowel linux als windows gebruiken, maar mijn voorkeur gaat uiteraard uit naar linux

Ik zou graag weten wat jullie ervan vinden en of iemand misschien opmerking of ideën heeft.
Als iemand zin heeft om mee te helpen met schrijven mag je me altijd iets laten weten, of je kan het via de 'contribute' link op de site insturen.
http://downsideup.be/savemejebus/ps: ook ideën voor een betere naam zijn welkom.
groeten
zwijse