Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: .dmg branden  (gelezen 1402 keer)

.dmg branden
« Gepost op: 2008/02/18, 14:47:33 »
Ik heb 3 .dmg cd-images. Dmg is een bestandsformaat van apple. Ik wil ze branden en heb dit al geprobeerd met Windows XP, maar windows kan niets met dit formaat. Is er een programma in linux dat in staat is dit te branden?

Joost

.dmg branden
« Reactie #1 Gepost op: 2008/02/18, 17:44:10 »
Ofwel kan je proberen het bestand te hernoemen naar .iso (werkt meestal, tenzij er dmg-specifieke functies in zitten), of wel kan je de bestanden naar je locale apple-freak doorsturen die ze kan converteren naar iso.

Hint: locale applefreaks hebben meestal een referentie naar apple in hun avatar zitten, en als ze op een forum over Linux zitten hebben ze er meestal ook een referentie naar Linux in zitten. Nee, ik heb wel nog nooit een blauwe pinguin gezien, maar ja ;)

- SeySayux
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

.dmg branden
« Reactie #2 Gepost op: 2008/02/18, 22:47:45 »
Ik heb bestanden met .dmg specifieke functies (het zijn .nl bootable cd-images).

.dmg branden
« Reactie #3 Gepost op: 2008/02/19, 16:03:31 »
Citaat van: indianajoost
Ik heb bestanden met .dmg specifieke functies (het zijn .nl bootable cd-images).
Als het bootable cd's zijn, hoeft dat nog niet steeds een .dmg specifieke funtie te zijn. Zolang je niet geprobeerd hebt naar .iso te hernoemen en te branden, kan je niet zeggen of het dmg-specifieke functies bevat.

- SeySayux
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net