Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: WMV HD video files  (gelezen 729 keer)

WMV HD video files
« Gepost op: 2008/02/18, 14:22:43 »
Ik heb een film in HD. Dit is wmv bestand. In VLC, mijn standaard speler voor video, speelt de video wel maar zonder geluid. Zelfs als ik het goede audiospoor heb geselecteerd. mplayer, wat nog erg ingewikkeld is, als iemand een goede tutorial heeft, speelt het geluid én video af, maar niet synchroon.  Weet iemand een oplossing?

Offline Tom

• Lid
WMV HD video files
« Reactie #1 Gepost op: 2008/02/18, 14:26:08 »
Al eens geprobeert met SMPlayer is een zeer goede videoplayer beter als VLC.
Is een frontend van Mplayer.
Staat bij synaptic pakket beheer.
Grtz Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

WMV HD video files
« Reactie #2 Gepost op: 2008/02/18, 14:37:17 »
Aangezien Smplayer een frontend is voor mplayer geeft dit exact hetzelfde resultaat als mplayer. En het is een qt programma, dat past niet echt tussen de rest van mijn gnome programma's. Toch bedankt voor de moeite