Ik heb gewoon vanaf die website die we hiervoor ook al benoemd hebben nogmaals alles gedownload. En opnieuw alles stap voor stap en onderdeel voor onderdeel uitgeprobeerd, net zolang tot dat weer-blok werkte. En toen heb ik het bij elkaar gevoegd, mijn reeds bestaande .conkyrc en die met dat weer.
En toen deed het het weer niet.....

Dat bleek te liggen aan het gebruikte lettertype. Ik gebruik nu het lettertype van conkyForecast. Het was nog even prutsen om alles weer goed onder elkaar te krijgen, maar dat is uiteindelijk ook gelukt.
Ik heb bij conkyForecast ontdekt, dat in de template die meegeleverd wordt, je alleen maar op de drie plaatsen die daar voor zijn, je gegevens (je ID en je toegangsnummer en je plaatscode) hoeft in te vullen. Ik had in eerste instantie die plaatscode ook verderop in het scriptje alvast ingevuld, maar dat was te veel van het goede. Het klinkt wat cryptisch, maar als je de template voor je neus hebt, snap je wat ik bedoel. Waar je je eigen gegevens moet invullen, staat nu nog niets. Terwijl op de plaats van het scriptje zelf gevraagd wordt naar die waarde. Dit staat tussen < >. Daar moet je dus afblijven, dat vult het scriptje zelf in.