Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: firefox streaming videos  (gelezen 864 keer)

gravy

• Gast
firefox streaming videos
« Gepost op: 2008/02/16, 00:15:51 »
het lukt me maar niet om met firefox streaming videos te bekijken. ik heb al verschillende plugins geprobeerd zoals mplayer vlc en totem. ik wil namelijk op sites als www.stage6.com videos bekijken maar krijg op de plaats waar de video moet zijn telkens een leeg vlak. na vlc te hebben geinstalleerd is het me 1 keer gelukt om een stukje van een filmpje te bekijken maar zodra ik erop klikte was het net zo snel weer weg ik wilde het namelijk vergroten zodat het op mijn volledige scherm te zien was. ik vind heet een vervelend probleem en hulp is erg naar wens. alvast bedankt

gravy

gravy

• Gast
firefox streaming videos
« Reactie #1 Gepost op: 2008/02/16, 00:31:28 »
het probleem is al opgelost. ben er achter gekomen dat mplayer plugin en de totem plugin niet samen gaan in firefox