Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Schouders gezocht! Voor de aanstaande release party in Amsterdam.  (gelezen 34003 keer)

Offline BlackBurn

• Lid
    • http://www.robmaas.eu
Schouders gezocht! Voor de aanstaande release party in Amsterdam.
« Reactie #100 Gepost op: 2008/05/07, 14:12:13 »
Ik ga me zo ook aanmelden voor de releaseparty, neem meteen een goede vriend mee voormalig linuxliefhebber, kan die weer op het juiste pad terecht komen. Helaas heb ik (denk ik) wel te weinig kennis om echt met lastige installatieproblemen te helpen.
Live to win, dare to lose
http://www.robmaas.eu

Quatroking

• Gast
« Reactie #101 Gepost op: 2008/05/07, 14:15:52 »
Citaat van: iGadget
Ik vind het zonder meer een erg leuk initiatief! Hoewel ik er van uit ga dat Quatroking ons niet voor lul zal laten lopen op 17 mei, vind ik de vraag van KenSentMe wel terecht. Vandaar dat ik graag vantevoren het ontwerp zou willen zien voordat ik de hele crew laat rondlopen in de shirts, ik hoop dat ik zo zeikerig nog net wel mag zijn :)
En graag vantevoren een kostenplaatje.

Verder super bezig allemaal! Proberen jullie ook nog zoveel mogelijk mensen enthousiast te maken voor de party? Het gaat op zich goed met de aanmeldingen, maar er moeten er wel nog meer bij willen we de beoogde 1000 bezoekers halen... Van onze kant uit is vandaag het persbericht voor de party opgestuurd naar een enorme lijst mensen, hopelijk rolt daar ook nog wat uit.
Ik ga zometeen nog even naar de Jumbo, en ik kijk dan meteen wel hoeveel de witte shirts ongeveer kosten. Over het ontwerp, ik zit nog te denken of ik een reiger ga tekenen of het ubuntu logo, maar ik probeer het eerst op een eigen shirt uit en maak daar dan wel een foto van.

Offline Double12

• Lid
« Reactie #102 Gepost op: 2008/05/07, 14:15:58 »
Ik wil wel mensen enthousiast maken met die flyers, maar hoe presenteer ik die? Gewoon in winkels of op school neerleggen? Of ophangen? Heeft iemand tips?

kurosaki_ichigo

• Gast
« Reactie #103 Gepost op: 2008/05/07, 14:28:27 »
Bliotheken?

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #104 Gepost op: 2008/05/07, 14:35:13 »
Gewoon vragen of je er een stapeltje flyers neer mag leggen? Meestal kan dat wel.
In (computer)winkels, scholen, bibliotheken, (sport)verenigingen etc.
Als ze willen weten waarvoor het is kan je ze meteen overtuigen om ook te komen :)

kurosaki_ichigo

• Gast
« Reactie #105 Gepost op: 2008/05/07, 14:47:33 »
Al denk ik altijd dat ze die weg gooien.  Maja in de bibliotheek wil ik straks de live cds neer leggen als ze binnen zijn.

Offline Bobbie

• Lid
« Reactie #106 Gepost op: 2008/05/07, 16:28:28 »
Citaat van: BlackBurn
Ik ga me zo ook aanmelden voor de releaseparty, neem meteen een goede vriend mee voormalig linuxliefhebber, kan die weer op het juiste pad terecht komen. Helaas heb ik (denk ik) wel te weinig kennis om echt met lastige installatieproblemen te helpen.
Dat hoeft geen belemmering te wezen, ik heb me ook opgegeven en de kennis die diverse forum leden hebben om problemen op te lossen heb ik ook niet, maar aldoende kan je leren.

gr

Quatroking

• Gast
« Reactie #107 Gepost op: 2008/05/07, 16:38:55 »
Ben net terug van de winkel, shirts zijn 1,50 euro per stuk maatje S en M. Hoeveel shirts zullen we nodig hebben?

De stiften heb ik trouwens meteen gehaald. Ik heb er twee van rood en twee van zwart. Meerdere kleuren waren er niet.

Offline BlackBurn

• Lid
« Reactie #108 Gepost op: 2008/05/07, 16:41:37 »
Citaat van: Bobbie
Dat hoeft geen belemmering te wezen, ik heb me ook opgegeven en de kennis die diverse forum leden hebben om problemen op te lossen heb ik ook niet, maar aldoende kan je leren.

gr
Kan ik me ook op locatie pas opgeven :P Is mijn eerste releaseparty en ben ook wel benieuwd hoe het e.a. er aan toe gaat.

Offline eendje

• Lid
« Reactie #109 Gepost op: 2008/05/07, 17:12:10 »
Citaat van: Quatroking
Ben net terug van de winkel, shirts zijn 1,50 euro per stuk maatje S en M. Hoeveel shirts zullen we nodig hebben?

De stiften heb ik trouwens meteen gehaald. Ik heb er twee van rood en twee van zwart. Meerdere kleuren waren er niet.
Ik gok dat er een hoop mensen op dit forum zijn die niet in S of M passen ik denk dat je ook L, XL en XXL nodig hebt. Je kunt beter invertariseren welke maten je nodig hebt dan kom je niet met het verkeerde aantal met de verkeerde maat aan...
Een dag niets geleerd is een dag niet geleefd!
Ik blog dus ik besta!

kurosaki_ichigo

• Gast
« Reactie #110 Gepost op: 2008/05/07, 17:36:50 »
Voor mij een L in XXL verzuip ik. Arie ik weet nu hoe je zelf live cd,s kan maken. Ik wil een live dvd maken van mijn kubuntu kde4 met de nieuwste kde4 update goed idee of wat zeg je??

Quatroking

• Gast
« Reactie #111 Gepost op: 2008/05/07, 17:41:21 »
Dan ben ik bang dat het plan niet door gaat tenzij we in de buurt maatje L en XL voor een goedkope prijs kunnen vinden.

« Reactie #112 Gepost op: 2008/05/07, 18:30:23 »

gr
Kan ik me ook op locatie pas opgeven :P Is mijn eerste releaseparty en ben ook wel benieuwd hoe het e.a. er aan toe gaat.
Tuurlijk, het komt niet aan op een meer of minder.
Maar in verband met de planning is het natuurlijk wel handig wanneer mensen zich van te voren opgeven.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline BlackBurn

• Lid
« Reactie #113 Gepost op: 2008/05/07, 18:53:35 »
Citaat van: laacque

gr
Tuurlijk, het komt niet aan op een meer of minder.
Maar in verband met de planning is het natuurlijk wel handig wanneer mensen zich van te voren opgeven.
Ik denk dat ik dan gewoon even afwacht op locatie er gaat ook nog een vriend mee, dus even kijken hoe e.a. loopt, ben erg benieuwd en heb er veel zin in, ben stiekem best Linux fan geworden de laatste tijd en dan vooral Ubuntu :)

Offline Double12

• Lid
« Reactie #114 Gepost op: 2008/05/07, 21:29:52 »
Citaat van: Quatroking
Dan ben ik bang dat het plan niet door gaat tenzij we in de buurt maatje L en XL voor een goedkope prijs kunnen vinden.
In heel Hellevoetsluis moet toch wel een groter shirt te vinden zijn? Als het in Hellevoetsluis niet te vinden is, dan waarschijnlijk op heel Voorne-Putten niet. ;) Heb je geen Wibra? Of nog een andere Zeeman? Of een bedrijf dat shirts bedrukt, waar je ook lege shirts kunt kopen?

Offline Bobbie

• Lid
« Reactie #115 Gepost op: 2008/05/07, 22:15:21 »
Of op een markt, daar zijn ook wel stalletjes met goedkope T-shirts

« Reactie #116 Gepost op: 2008/05/07, 22:29:14 »
Inderdaad Bobbie, en volgens mij is de kwaliteit beter dan bij de Zeeman of andere goedkope winkels. Althans dat is mijn persoonlijke ervaring, ik kom niet uit de textielbranche. ;)

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

kurosaki_ichigo

• Gast
« Reactie #117 Gepost op: 2008/05/07, 23:01:56 »
Wil niet discrineren maar bij zogenaamde winkels waar de kleding uit turkeije komt of word gerunt is vaak slechte kwaliteit. Dus bij gewone winkels kopen is betere lijkt me.

« Reactie #118 Gepost op: 2008/05/07, 23:06:36 »
Witte zijn 3,50 per stuk. Diverse maten leverbaar.

http://www.t-shirtsonline.nl/cat--t-shirts--t-shirt.html

met opdruk (1 kleur) kosten ze 5 euro meer.

bijvoorbeeld met zwarte letters:

UBUNTU.NL
installatie team

kurosaki_ichigo

• Gast
« Reactie #119 Gepost op: 2008/05/07, 23:19:04 »
Ziet okay uit

kurosaki_ichigo

• Gast
« Reactie #120 Gepost op: 2008/05/12, 15:40:39 »
Krijgen wij nog meer info over hoe of wat of moet ik me gewoon melden dat ik me als vrijwilligere heb op gegeven?

Offline iGadget

• Lid
« Reactie #121 Gepost op: 2008/05/12, 16:01:50 »
Het zou geweldig zijn als iemand dit nog zou kunnen oppakken. Het mag wat bij betreft heel simpel: wit shirt, oranje letters op de achterkant:

UBUNTU-NL
Hardy Releaseparty
CREW

Voor alle mensen die meewerken is er een naamplaatje beschikbaar, wat aan de voorkant opgespeld kan worden.

Wat hebben we verder nodig:
-Iemand moet het Ubuntu lettertype regelen
-Aantallen inventariseren
-Maten inventariseren
-Bestellen (lukt zoiets in 4 dagen??)
-Hoeveel geld nodig?

Wie pikt dit op?

kurosaki_ichigo

• Gast
« Reactie #122 Gepost op: 2008/05/12, 16:08:11 »
Is moeilijk die shirts te krijgen denk ik veel sites beloven wel binnen 48 uur te bezorgen maar doen ze toch niet.

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
« Reactie #123 Gepost op: 2008/05/12, 16:23:46 »
Citaat van: kurosaki_ichigo
Krijgen wij nog meer info over hoe of wat of moet ik me gewoon melden dat ik me als vrijwilligere heb op gegeven?
Wat mij betreft kan je je gewoon terplekke melden, v.w.b. de installatie kunnen we toch niet veel voorbereiden.
Op dit moment ben ik een paar alternate CD's aan het branden van Ubuntu en Xubuntu (4 van elk),
Mogelijk dat dit het leven makkelijker kan maken.
Verder neem ik ook de CD's mee van GParted en de recue, je weet maar nooit.

Voor verdere vragen kan je mij ook emailen en je hebt mijn telefoonnummer :P
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobbies.

kurosaki_ichigo

• Gast
« Reactie #124 Gepost op: 2008/05/12, 17:09:38 »
Nee ik heb niemand telefoon nummer geloof ik. Maar is zo wel duidelijk denk ik :)