Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Problemen met meerdere bureaubladen  (gelezen 986 keer)

Offline skunkm

• Lid
Problemen met meerdere bureaubladen
« Gepost op: 2008/02/09, 20:50:56 »
ik heb ubuntu gutsy met compiz fusion, maar als ik bij iets op de titelbalk rechtermuisknop doe en dan naar een ander werkblad stuur dan zit ie nergens meer in de kubus en zn icoontje is ook weg bij mn AWM balk en als ik dan naar dat programma ga dan zit ik ineens op een totaal andere kubus zonder AWM of andere panelen en ik kom daar ook niet weg als ik alt tab doe dan komen ook niet de programmas voorbij die op mn "echte" kubus staan.

misschien een beetje wazig allemaal maar is er iemand die me kan helpen

alvast bedankt

« Reactie #1 Gepost op: 2008/02/09, 23:09:48 »
Ik druk me muistoets in op de bovenbalk van een proggie, en houd deze ingedrukt.
nu ga ik naar rechts zodat ik het proggie meesleep,

als mijn muis aan de zijkant van de monitor is draait de kubus automagisch om en sta ik op het andere werkblad.

nu laat ik de muis los en werk verder in het proggie op het andere werkblad.

Ik heb je berichtje langzaam gelezen maar snap nog niet of jij het netzo doet als ik :P
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

Offline skunkm

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/02/10, 15:59:05 »
Citaat van: Gandyman
Ik druk me muistoets in op de bovenbalk van een proggie, en houd deze ingedrukt.
nu ga ik naar rechts zodat ik het proggie meesleep,

als mijn muis aan de zijkant van de monitor is draait de kubus automagisch om en sta ik op het andere werkblad.

nu laat ik de muis los en werk verder in het proggie op het andere werkblad.

Ik heb je berichtje langzaam gelezen maar snap nog niet of jij het netzo doet als ik :P
jaja zo doe ik het ook af en toe maar bijvoorbeeld ik speel muziek af en dan sleep ik em niet want ik hoef zelf niet mee naar dat bureaublad maar dan doe ik rechtermuisknop zend naar blad 3 (ik noem maar wat) dan is ie uit mn awm balk verdwenen en zie ik em niet op mn kubus maar de muziek speelt nog wel dan ga ik in t menu naar totem staat ie op een kale kubus met alleen een achtergrond zonder icoontjes en zonder awm

Offline drik

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/02/11, 01:06:03 »
zet bij compiz bij general options-desktop size de number of desktop eens op 1?

meesco

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 2008/05/07, 14:33:33 »
Hoe pas ik de grootte (breedte)van mijn desktop aan. Het lukt me niet via beheer ed. mijn presentatie viel in het water omdat hij wel op de laptop te zien was maar niet op de beamer. ik heb een asus a1300 en gebruik 8.04