Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Evolution Adresboek;undisclosed recipient.  (gelezen 1712 keer)

Offline juup

• Lid
Evolution Adresboek;undisclosed recipient.
« Gepost op: 2008/02/04, 14:57:54 »
Beste lezer
Ook mijn (oude) moeder gebruikt Ubuntu 7.10.
Als zij (met Evolution) een email maakt met een contact uit het adresboek en die verzend dan staat in de folder 'verzonden' altijd "undisclosed recipient"
Als ze de email verstuurd wordt haar ook altijd gevraagd of ze wel zo met 'BCC' wil versturen. Dit, terwijl ze alleen het vakje ' Aan' gebruikt om contact uit het adresboek te kiezen en niet het onderste vakje Bcc gebruikt.
Bovendien reageert Evolution niet goed op haar USB muis, daarmee kan ze de diverse emails in de, 'inbox,uitbox,verzonden'  niet selecteren of activeren, dat gaat met het toutchpad wel.
Het lijkt wel of Evolution een beetje 'gestoord' in de laptop zit geinstalleerd.
Het is natuurlijk heel goed mogelijk dat ze per ongeluk iets heeft aangevinkt of geconfigureerd. Waarom komen de emails als undiclosed recipient in de verzonden folder? Waar kun je het ongedaan maken?
Of zou het helpen om Evolution eraf te halen en opnieuw te installeren?
groet Juup

Offline juup

• Lid
Evolution Adresboek;undisclosed recipient.
« Reactie #1 Gepost op: 2008/02/04, 15:15:33 »
nog even wat extra info.
ik kreeg net een email van mijn moeder en daarin staat in het hoofd van de mail bij
'aan' ook al undisclosed recipient.
Dus blijkbaar als ze uit het adresboek iets kiest wordt het altijd undiclosed recipient.
Juup