Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: LinuxMCE op gutsy?  (gelezen 753 keer)

LinuxMCE op gutsy?
« Gepost op: 2008/02/03, 17:47:20 »
De vraag is heel simpel, kan je LinuxMCE ook op Gutsy, of gelijk welke versie later als Feisty (tegen de tijd dat ik ga upgraden) installeren? Kan je het eventueel ook op andere distro's installeren?

Alvast bedankt,

- SeySayux
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

LinuxMCE op gutsy?
« Reactie #1 Gepost op: 2008/02/03, 17:52:01 »
Antwoord :
http://www.linuxmce.org/

Gewoon ff bij hun kijken ??
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

LinuxMCE op gutsy?
« Reactie #2 Gepost op: 2008/02/03, 17:52:05 »
Ik zie juist dat er een beta is voor Gutsy. Dit betekent (voormits we bijna aan hardy zitten) dat LinuxMCE altijd een versie achterloopt. Spijtig :(. Maar, is het veilig deze beta te installeren? Of zouden jullie me eventueel iets anders als LinuxMCE aanraden?

- SeySayux

EDIT: gandyman ik had al eens eerder gekeken en daar stonds niets gescheven over eventueel het op gutsy te kunnen installeren, ben nu juist pas terug gaan kijken.

- SeySayux
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

Offline Mij

• Lid
LinuxMCE op gutsy?
« Reactie #3 Gepost op: 2008/02/03, 21:11:14 »
Citaat van: SeySayux
Ik zie juist dat er een beta is voor Gutsy. Dit betekent (voormits we bijna aan hardy zitten) dat LinuxMCE altijd een versie achterloopt. Spijtig :(.
in principe moet alles dat op gutsy loopt ook op hardy lopen, mits het goed geprogrammeerd is.