Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Firefox Opent Niet!  (gelezen 613 keer)

Webmeester

• Gast
Firefox Opent Niet!
« Gepost op: 2008/02/01, 13:57:26 »
Hey, ik ben niet zo content over de Firefox van Ubuntu; in Vista (bleeh) was ik wel erg blij met het Vuurvosje.
Allereerst opent hij video's en flashinhoud zeer slecht of niet. En voor filmpjes op Youtube zou je nog een codec kunnen downloaden, maar, een andere site die ik dagelijks bezoek is NFL.com, met, bijbehorend; www.nfl.com/videos ...
En die doen het dus ook niet. Verder opent Firefox niet tot zeer slecht links die ik aanklik, als voorbeeld, het duurde ruim 2 minuten om vanaf de Forum Index naar het tabblad Software te gaan, niet omdat hij zo traag is, maa rals ik op een link duk, krijg ik eerst totaal geen reactie, en dan na verwoedt meerdere malen te hebben geklikt, komt de URL wel in de adresbalk boven, en staat onder "Klaar". Maar hij zit nog steeds op dezelfde site. Na dit meerdere malen te hebben geprobeerd, wil hij het nog wel eens doen. Dit is voor mij zeeeeer onhandig, aangezien ik een Moderator/Administrator op erg veel Forums ben, en dit komt het werk niet ten goede. Zijn er, behalve Internet Explorer 7, nog andere browsers aan te bevelen. Zo lijkt Opera mij wel wat, ondanks alle minpunten. Safari is wel lekker snel, en ziet er mooi uit, maar ik vind dat je daar te weinig kan instellen, en voor zover ik weet is er (nog) geen Linux versie beschikbaar. Please, help me out?

Groet

{EDIT: als administrator zijnde; weet ik hoe irritant het is, als mensen zinlose vragen posten. Even googlen zal al genoeg zijn, maar, omdat dit forum mijn Homepage is, en alleen al een zoekopdracht in Google invoeren vrijwel onmogelijk is, probeer ik het hier toch maar. Geef dus als je iets weet (een vriend belde over ene Galelaon of zoiets, maar wist er zelf verder ook niet zo veel van), ook even een link, zodat ik  'm meteen kan downloaden:)

Offline Pjotr

• Lid
    • http://sites.google.com/site/computertip
  • Steunpunt: Nee
Firefox Opent Niet!
« Reactie #1 Gepost op: 2008/02/01, 14:04:50 »

Webmeester

• Gast
Firefox Opent Niet!
« Reactie #2 Gepost op: 2008/02/01, 14:11:01 »
Nee, bedankt! Die Codec had ik overigens al, maar er staat nog veel meer software bij die ik wel kan gebruiken:)

Goede site overigens.:D
Ik heb nu Galeon gedownload, en alles loopt weer als een zonnetje. Toch ooit maar eens utivinden waardoor dat trage linken nou komt;).