Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: msn en audio  (gelezen 774 keer)

loki

• Gast
msn en audio
« Gepost op: 2008/01/31, 23:48:09 »
is er een messenger die met msn-clienten kan praten? Ik kan mijn webcam wel instellen, maar de micro marcheert niet. Heb reeds pidgin, kopete en amsn geprobeerd niets werkt, is wel lastig aangezien mijn contacten msn clienten zijn. Het probleem zou te maken hebben met lecenties (is dit zo?). Ik probeer mensen te overtuigen linux te gebruiken, maar dit detail is inderdaad wel een merde.

johnydoe

• Gast
msn en audio
« Reactie #1 Gepost op: 2008/02/01, 01:03:07 »
Citaat
de micro marcheert niet
zou je uit kunnen leggen wat je hier mee bedoelt? ik heb er echt nog nooit van gehoord :S

daarnaast neem ik aan dat je met praten bedoelt via een microfoon ipv alleen het chatten. misschien kun je iets mee informatie geven, zoals welke webcam en wat je dan zoals geprobeert hebt?

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
msn en audio
« Reactie #2 Gepost op: 2008/02/01, 07:43:24 »
aMSN zou alles moeten ondersteunen ..........
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobbies.

msn en audio
« Reactie #3 Gepost op: 2008/02/01, 07:58:13 »
Ik heb ook problemen met mijn webcam in amsn. Ik kan wel webcam-beeld ontvangen, maar bij het zenden gaat het mis. Ik heb toen Ekiga geprobeerd, maar daar kreeg ik de webcam ook niet aan de praat...

grtn, Frank
Mac OS X  El Capitan  dualboot met Ubuntu 15.10

loki

• Gast
msn en audio
« Reactie #4 Gepost op: 2008/02/01, 11:45:27 »
De webcam is een oude logitech NX, maar deze geeft meestal geen probleem. amsn lijkt mij ook de beste optie, werkt gewoon gemakkelijk. Maar vind ook hier nergens waar ik mijn micro kan instellen, of een aanvraag te sturen (zoals bij de webcam) om te kunnen praten.
Nu wat heb ik al geprobeert, waarschijlijk als newbie niet al te veel, dan onozeliteiten. Ik weet gewoon niet waar te beginnen?? Er is mij vertelt dat msn voor linux hetzelfde probleem is als bij mac, waar je ook niet met msn-gebruikers kan praten (wel chatten uiteraard). Is dit zo??

Groetjes