Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Pijltjes op paneel  (gelezen 523 keer)

Eider

  • Gast
Pijltjes op paneel
« Gepost op: 2008/01/28, 17:54:23 »
Hoe kan ik de pijltjes op het paneel transparant krijgen? De knoppen om het paneel in te schuiven zijn nu nog grijs met een lelijke achtergrondkleur.

Pijltjes op paneel
« Reactie #1 Gepost op: 2008/01/28, 18:35:15 »
Kun je daar een screenshot van zetten ?
Begrijp nl niet echt je vraag.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Pijltjes op paneel
« Reactie #2 Gepost op: 2008/01/28, 18:39:34 »
ik heb er nog nooit achter gezocht, maar bij de eigenschappen van het paneel staat er in ieder geval niks over bij...misschien dat het via een omwegje wel gaat...

prosper, i kdenk dat hij het heeft over dat als ge bij uw paneel "uitschuiven" uitzet, dan krijgt ge zo verberg knoppen aan de zijkant, daar kunt ge ook pijltjes opzetten...als ge dan uw paneel transaparant maakt, blijvend de pijltjes grijs...

Eider

  • Gast
Pijltjes op paneel
« Reactie #3 Gepost op: 2008/01/28, 18:44:16 »
Ja dat bedoel ik Nunslaughter. Iemand enig idee?

Pijltjes op paneel
« Reactie #4 Gepost op: 2008/01/28, 18:56:25 »
even googlen bracht dit:

Citaat
Currently, GNOME does not support this feature of making transparent those panel "handlers" on either side of the panel. You can see screenshots at the following report,
http://bugzilla.gnome.org/show_bug.cgi?id=343004

Ubuntu is an open-source project, which means that the development process is transparent. You can delve into a great deal of detail and locate where exactly is a problem happening. With my entry above, I show where is exactly the problem. It might be a bit too technical.

If you want a workaround for now, you can click on Properties on the panel and set the option "Expand". Then, the panel has full width with no "handlers" on either side.