Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Filmpje speelt niet af binnen webpagina.  (gelezen 918 keer)

Filmpje speelt niet af binnen webpagina.
« Gepost op: 2008/01/27, 23:59:08 »
Sinds kort Ubuntu 7.10. Best tevreden mee, maar wel een hoop te leren nog en ik heb weinig verstand van computers. Vooral problemen met Adobe Flash. Ik heb alle multimediadingen al geinstalleerd waarvan ze op ubuntu-nl zeiden dat ik ze moest installeren. Maar toch werkt het soms niet goed. Bijvoorbeeld: Ik open www.rolls-roycemotorcars.com, ben een hobbyist op gebied van dit automerk, en wil daar een fimpje openen en bekijken. Klik daartoe de betreffende link aan en vervolgens gebeurt er weinig. Zwart scherm met in het midden wel iets, namelijk een vierkantje met het beroemde rolls-royce embleem en verder wat warrigs, maar er beweegt niks, laat staan een filmpje. Op de rolls-royce site teruggekomen, suggereren ze dat ik Adobe Flash plug-in 8 moet nemen, en er zit een link bij. Die klik ik aan en ik kom op de Adobe-pagina, www.adobe.com. En dan wordt het me echt te ingewikkeld, want daar vertellen ze me dat ik in het terminalvenster (ik begin net te ontdekken wat dat is, zoiets hadden ze in Windows niet) naar de relevante directory moet enzo en ik weet echt niet hoe dat gaat allemaal. Ik kan ook nergens instructies vinden, op de wiki niet, nergens niet, hoe dat zou moeten. Ingewikkeld! Voor domkoppen als ik. Heeft iemand wat tips voor een simpele ziel?
Alvast bedankt!
Gijsbo2000

Offline joop905

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2008/01/28, 00:10:08 »
werkt hier goed  www.rolls-roycemotorcars.com   (32bit/64bit pc)

« Reactie #2 Gepost op: 2008/01/28, 00:57:42 »
Bedankt! Inmiddels heb ik probleem op kunnen lossen vlgs. richtlijnen op Adobe-site.