volgens mij hetzelfde probleemJe gaat in het videoschermpje van de rtl- site staan en dan met de rechter muisknop de optie: openen met Totemmediaplayer. Of zelf GStreamer plug-in downloadenBij mij werkte deze methode wel
Citaatvolgens mij hetzelfde probleemJe gaat in het videoschermpje van de rtl- site staan en dan met de rechter muisknop de optie: openen met Totemmediaplayer. Of zelf GStreamer plug-in downloadenBij mij werkte deze methode welIk krijg dat een ander scherm dus niet de keuzes met openen.mvgRob44
ik heb totem-plugin-exstra van uit synaptic pakketten beheer geinstalleeerdeerst speelde hij niet af er na werdt het filmpje afgespeeld van RTL gemist.(Systeem -> Beheer -> Synaptic pakketbeheer) laten zoeken naar totem dat pakketje totem-plugin-exstra aanvinken en en dan toepassen
Klik hoe ziet jouw schermpje er dan uit? heb je het bijvoorbeeld hier geprobeerd: http://www.rtl.nl/(vm=/service/gemist/home/,id_by_component)/system/video/html/components/reality/damesindedop/miMedia/2008/week21/ma21.Dames_In_De_Dop_19-05-2008.xmlde hele link even kopiëren en plakken ;-) Even een paar keer achter elkaar klikken
Hoi Rob, ik ben maar een newbie in de Ubuntu wereld maar volgens mij heb je Mplayer geïnstalleerd en daarom heb je volgens mij ook een ander schermpje. Misschien moet je eerst Mplayer deïnstalleren zodat Totem de taak in je browser kan overnemen.ps. je zou ook nog kunnen overwegen Ubuntu compleet nieuw te installeren. Om vervolgens helemaal met een schone lei te beginnen
Ik heb de Mplayer plugin gedeinstalleerd en totem plugin geinstalleerd en inderdaad kreeg ik beeld. Maar bij het installeren gaf men aan dat ik nu met een oudere configuraties bezig was dat problemen kon geven in de toekomst. Dus ik zet alles weer terug en dan maar geen "uitzending gemist".
Citaat van: kihidHeb even gegoogled en bij mij speelt het spulletje nu wel af ook met geluid in Hardy.Als iemand iets kan vinden dat VLC meteen opstart zonder Mplayer dan hoor ik dat graag en ook hoe te bewerkstelligen.In ieder geval kun je nu in Hardy op WWW.RTL.NL alles afspelen.Suc6Eigenlijk vrij voor de hand liggend: deinstalleer mplayer-mozilla...
Heb even gegoogled en bij mij speelt het spulletje nu wel af ook met geluid in Hardy.Als iemand iets kan vinden dat VLC meteen opstart zonder Mplayer dan hoor ik dat graag en ook hoe te bewerkstelligen.In ieder geval kun je nu in Hardy op WWW.RTL.NL alles afspelen.Suc6
Werkt hier gelijk. Firefox blijft wel eventjes hangen, maar dan verschijnt de nieuwslezer http://www.rtl.nl/(vm=/actueel/rtlnieuws/home/)/system/video/html/components/actueel/rtlnieuws/volledig/miMedia/2008/week31/di_1930_nieuws.avi_plain.xml