Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Grijs scherm  (gelezen 408 keer)

ivogetreuer

• Gast
Grijs scherm
« Gepost op: 2007/12/31, 16:21:25 »
Telkens als ik open office 2.3 gebruik wordt het beeld grijsig en ik kan dan niks meer doen op het proggama ik moet dan een force quit doen om hem af te sluiten weten jullie meschien wat het is of wat het probleem veroorzaakt
MVG Ivo Getreuer

Offline Dominique Ramaekers

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Grijs scherm
« Reactie #1 Gepost op: 2008/01/01, 14:48:56 »
Citaat van: ivogetreuer
Telkens als ik open office 2.3 gebruik wordt het beeld grijsig en ik kan dan niks meer doen op het proggama ik moet dan een force quit doen om hem af te sluiten weten jullie meschien wat het is of wat het probleem veroorzaakt
MVG Ivo Getreuer
Het kan zijn dat de openoffice niet goed samenwerkt met uw thema of met uw grafische driver. Zo lopen er nog verschillende bugs in launchpad.

Indien je uw thema veranderd had, kan je proberen om uw thema terug op Human te zetten...

Je kan uw x-org terug instellen: in terminal -> sudo dpkg-reconfigure xserver-xorg

Draai je een restricted driver of een open-source driver voor uw grafische kaar?

Je kan eens proberen om de andere te proberen.

Is uw systeem op-to-date?

Offline vanadium

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Grijs scherm
« Reactie #2 Gepost op: 2008/01/01, 15:11:01 »
Het lijkt mij alsof je compiz gebruikt: is dat zo? Post in elk geval informatie over je configuratie. Zoals Dadio zegt, kan het ook een incompatibiliteit zijn met het thema (al dan niet in combinatie met compiz).