Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: flash  (gelezen 647 keer)

Offline Ivan1986

• Lid
flash
« Gepost op: 2007/12/30, 21:08:25 »
hier ben ik weer.

ik heb gisteren nog ene keertje ubuntu terug geinstaleerd en nu kan ik geen flash filmpjes bekijken. Ik had via de repos flash geinstaleerd maar kwam ik op een pagina dan melde hij dat ik flash moest instaleren. Ik denk oke dan ..... en druk op instaleren. daarna zegt die ineens dat ik het al heb en niet zal instaleren.
Daarna in de repo's (toevoegen/verwijderen) gooi ik het eraf, denkend dat het mss beter via firefox kan worden geinstaleerd. dus doe ik dat maa daarna geeft die weer dezelfde fout.

Iemand een idee?

Offline Bobbie

• Lid
flash
« Reactie #1 Gepost op: 2007/12/30, 21:59:52 »
Zie ook deze topic http://forum.ubuntu-nl.org/topic/19209 waarschijnlijk is daar de oplossing.
mogelijk dat de pluging voor firefox niet mee is geinstalleert .

gr

Offline Tom

• Lid
flash
« Reactie #2 Gepost op: 2007/12/30, 22:18:36 »
Citaat van: Ivan1986
hier ben ik weer.

ik heb gisteren nog ene keertje ubuntu terug geinstaleerd en nu kan ik geen flash filmpjes bekijken. Ik had via de repos flash geinstaleerd maar kwam ik op een pagina dan melde hij dat ik flash moest instaleren. Ik denk oke dan ..... en druk op instaleren. daarna zegt die ineens dat ik het al heb en niet zal instaleren.
Daarna in de repo's (toevoegen/verwijderen) gooi ik het eraf, denkend dat het mss beter via firefox kan worden geinstaleerd. dus doe ik dat maa daarna geeft die weer dezelfde fout.

Iemand een idee?
In synaptic pakket beheerder -zoeken intyp firefox - dan naar onderscrollen en aanvink flash plugin nonfree en installeren.
grtz Tom
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Ivan1986

• Lid
flash
« Reactie #3 Gepost op: 2007/12/31, 12:10:40 »
oke nu is het gelukt.

dank u wel!!!!