hallo,
Sinds een paar maanden gebruik ik Ubuntu, het is niet mijn primaire besturingssysteem maar het leek me gewoon verschrikkelijk interessant om eens met linux aan de slag te gaan. Dit beviel erg goed maar, bij het installeren en instellen zijn verschillende dingen mis gegaan met als gevolg dat ik he OS niet meer in kan stellen op de goede resolutie en ook de standaard desktopeffecten bij de keuze extra het niet meer doen. Ook is het zo dat ik Compiz Fusion heb geinstalleerd maar ook dat niet meer kan openen, dit is waarschijnlijk gebeurt door een bug in de software pakketten voor Avannt Window Navigator.
Nu is mijn vraag of ik beter kan herinstalleren (en zo ja hoe), of dat voor dit alles een betere oplossing is.
ik gebruik een triple boot systeem met: windows XP, windows Vista Ultimate en Ubuntu 7.10 (Gutsy Gibbon) ook heb ik gewoon een Nvidia VGA kaart (8800 gts) dus daar kunnen de problemen bij Compiz niet liggen. ik heb ook zelf aparte partities aangemaakt voor Ubuntu dus deze staat ook niet bij een windows versie.
Hulp is erg gewild en wordt gewaardeerd,