Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: PC Afsluiten  (gelezen 938 keer)

Offline jerquin

• Lid
PC Afsluiten
« Gepost op: 2007/12/23, 15:22:22 »
ben na wat thema's geïnstalleerd te hebben wat leuker zicht op mijn pc gekregen te hebben. Wat ik gedaan heb weet ik niet maar bij het afsluiten van mijn pc kan ik deze alleen nog maar uitloggen. Als ik op he icoontje afmelden klik kreeg ik diversen mogelijkheden maar nu alleen uitloggen. Wie weet hier het antwoord op, alvast bedankt.

PC Afsluiten
« Reactie #1 Gepost op: 2007/12/23, 15:27:57 »
Ten eerste moet je gecopypaste tekst geen 2x posten... Ten tweede, kan je'n screenshot posten?

- SeySayux
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

Offline jerquin

• Lid
PC Afsluiten
« Reactie #2 Gepost op: 2007/12/23, 15:41:35 »
Sorry had hem ook op een andere forum gezet met meer gedachtens komen we veel verder, Mijn vraag waar wil je een screenshots van en hoe doe je zoiets heb het verder nooit eerder gedaan. Het probleem is iets belangrijker dan hoe mijn look eruit ziet.

PC Afsluiten
« Reactie #3 Gepost op: 2007/12/23, 16:18:55 »
Probeer eens een tijdslimiet in te stellen in het screenshot-prog? Voor KSnapShot kan ik het uitleggen, op gnome weet ik het niet :(

- SeySayux
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

Offline vanadium

• Lid
PC Afsluiten
« Reactie #4 Gepost op: 2007/12/23, 16:48:13 »
Misschien heeft je thema die uitgeschakeld? Normaal kan je de hibernate opties uitschakelen met gconfig-editor (heb ik van hier: http://forum.ubuntu-nl.org/topic/16451) Kijk dus eerst eens of de betreffende opties inderdaad uitstaan. Als dat niet werkt, dan vrees ik dat dat een probleem is met het thema, dat je slechts zal kunnen oplossen door het thema te bewerken of het niet te gebruiken.

Offline jerquin

• Lid
PC Afsluiten
« Reactie #5 Gepost op: 2007/12/23, 20:36:35 »
Ze stonden inderdaad niet uit heb ze uit gevinkt maar niets is minder waar dat mijn probleem nog niets opgelost. Maar we hebben misschien wel een stap in de goede richting geboekt. We blijven proberen en we geven de moed niet op. Wel bedankt voor de info.

PC Afsluiten
« Reactie #6 Gepost op: 2007/12/23, 21:22:29 »
En als je nu een ander thema kiest, komen ze dan wel terug?