Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntuapparaat database  (gelezen 489 keer)

Offline Tom

• Lid
    • Wanda´s Blog Linux Xubuntu. ♥
  • Steunpunt: Nee
Ubuntuapparaat database
« Gepost op: 2007/12/21, 21:29:49 »
Als ik naar Ubuntu apparaat data base ga en ik vink dat aan bekom ik dit te zien wat wil dat zeggen ?.
Met vriendelijke groeten Tom.
2 x Xuby 14.04.5 Lts 64 bits stand alone. 2 x Xuby 16.04.3 Lts 64 bits stand alone. ♥
https://sites.google.com/site/wandabloglinuxxubuntu/pc-s-installeren-configureren

Offline Gandyman

• Lid
Ubuntuapparaat database
« Reactie #1 Gepost op: 2007/12/21, 22:48:11 »
Voor zover ik begrepen heb, is dit jouw ID, en zit erachter een bestandje waar al je hardware in omschreven word.

Kan voor 2 doelen gebruikt worden.
De makers van Ubuntu kunnen zien wat voor hardware er gebruikt word in Ubuntu en of dit wel of niet goed werkt.

Op het moment dat je een Bug hebt, zend je dit mee zodat diegene die jouw bug gaat oplossen even kan bekijken wat voor hardware je hebt, en waar de knelpunten zitten.

Zo kan hij/zij snel een oplossing bedenken voor jouw bug.

:D
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

Offline Tom

• Lid
    • Wanda´s Blog Linux Xubuntu. ♥
Ubuntuapparaat database
« Reactie #2 Gepost op: 2007/12/21, 22:49:58 »
Citaat van: Gandyman
Voor zover ik begrepen heb, is dit jouw ID, en zit erachter een bestandje waar al je hardware in omschreven word.

Kan voor 2 doelen gebruikt worden.
De makers van Ubuntu kunnen zien wat voor hardware er gebruikt word in Ubuntu en of dit wel of niet goed werkt.

Op het moment dat je een Bug hebt, zend je dit mee zodat diegene die jouw bug gaat oplossen even kan bekijken wat voor hardware je hebt, en waar de knelpunten zitten.

Zo kan hij/zij snel een oplossing bedenken voor jouw bug.

:D
Geweldig bedankt weer wat bij geleert iedere dag een ietsje.
Groeten Tom.
2 x Xuby 14.04.5 Lts 64 bits stand alone. 2 x Xuby 16.04.3 Lts 64 bits stand alone. ♥
https://sites.google.com/site/wandabloglinuxxubuntu/pc-s-installeren-configureren