Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: netkit installeren  (gelezen 814 keer)

driesdep

• Gast
netkit installeren
« Gepost op: 2007/12/16, 02:55:21 »
Hallo ;

Weet iemand hoe ik netkit kan installeren ? ik heb al een tijdje geen software in linux geinstalleerd (en linux is de laatste tijd ook niet teveel meer gebruikt moet ik toegeven)
Maar , ik zou hier graag wat verandering in brengen. Ik zou graag een virtueel netwerk willen maken met dit naar t schijnt heel interessant programma .

Dank bij voorbaat ...

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
netkit installeren
« Reactie #1 Gepost op: 2007/12/16, 05:24:13 »
Wat wil je precies doen? Er is vast wel een pakket in de softwarebronnen waarmee je dat kan doen.

driesdep

• Gast
netkit installeren
« Reactie #2 Gepost op: 2007/12/16, 12:28:32 »
Een virtueel netwerk opbouwen. Ik heb hier nml een cursus gevonden waar men netkit gebruikt gebruikt, en zou dus graag dit progje gaan gebruiken (het is dan gemakkelijker te volgen), gezien dit voor mij zowiezo al niet gemakkelijk zal zijn ...

(ik heb de tarbal al gedowload maar weet niet meer hoe te installen: www.netkit.org)