Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Man Dvd  (gelezen 664 keer)

Offline wiert

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Man Dvd
« Gepost op: 2007/12/14, 18:25:43 »
Het programma MAN DVD ziet er in eerste instanie erg leuk uit. Ik heb drie avi's als filmpjes toegevoegd, en een menu gemaakt, inclusief screenshots van de drie films. Vervolgens een .iso van gemaakt, en op dvd gebrand.

DVD-speler
Maar helaas, nadat ik deze heb omgezet naar een .iso en op dvd gebrand, weigert mijn dvd speler em af te spelen, behalve het menu.

TOTEM
Totem speelt alleen het eerste filmpje, en geeft als je bv het tweede filmpje selecteerd als melding "De bron lijkt versleuteld te zijn, en kan niet gelezen worden. Probeert u een versleutelde dvd af te splen zonder libdvdscc?"

Iemand een idee waarom dit misgaat, of een suggestie voor een beter programma om .avi's etc op een dvd t zetten zodat deze met een menustructuur door een dvd-speler kan worden gelezen/gespeeld?

Offline frankje

• Lid
Man Dvd
« Reactie #1 Gepost op: 2007/12/14, 20:23:32 »
Je zou het programma Devede kunnen proberen (zit in Synaptic), alleen kun je er niet zulke uitgebreide menu's mee maken. Het werkt wel prima.

grtn, Frank
Mac OS X  El Capitan  dualboot met Ubuntu 15.10

Offline Ramana

• Lid
Man Dvd
« Reactie #2 Gepost op: 2007/12/15, 10:59:54 »
Mandvd werk heel goed, maar ik weet niet hoe goed het overweg kan met avi-bestanden. Ook gaat het wel eens mis als verschillende formaten/resoluties door elkaar gebruikt.  
Je kunt ook proberen deze eerst om te zetten naar mpeg, b.v. met Kino of Avidemux.

Je kunt in Mandvd controleren of alles goed werkt.