Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Open office 2.3 + nieuwe versie Skype  (gelezen 937 keer)

Offline livino

• Lid
Open office 2.3 + nieuwe versie Skype
« Gepost op: 2007/12/11, 22:33:43 »
Een kennis van me gebruikt Open Office onder Windows. Zij kreeg enkele dagen geleden een bericht dat versie 2.3 beschikbaar is. Hebben jullie weet van versie 2.3 voor Ubuntu?

Meer algemeen: software-updates worden trouw gemeld onder Ubuntu. Maar hoe trouw? Ik heb nog geen melding gehad van een upgrade voor Open Office (2.2 naar 2.3) en krijg via mijn mail wel bericht over nieuwe versies van Skype maar Ubuntu meldt ze niet.

Als ik onder Synaptic pakketbeheer zoek naar "office", is er nog steeds sprake van Open Office 2.2.

Lieven

Offline Tom

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2007/12/11, 23:17:21 »
Citaat van: livino
Een kennis van me gebruikt Open Office onder Windows. Zij kreeg enkele dagen geleden een bericht dat versie 2.3 beschikbaar is. Hebben jullie weet van versie 2.3 voor Ubuntu?

Meer algemeen: software-updates worden trouw gemeld onder Ubuntu. Maar hoe trouw? Ik heb nog geen melding gehad van een upgrade voor Open Office (2.2 naar 2.3) en krijg via mijn mail wel bericht over nieuwe versies van Skype maar Ubuntu meldt ze niet.

Als ik onder Synaptic pakketbeheer zoek naar "office", is er nog steeds sprake van Open Office 2.2.

Lieven
Ik heb in Gutsy toch de 2.3 draaien van oo.
Misschien uw pakketen eens verversen.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

« Reactie #2 Gepost op: 2007/12/12, 08:53:11 »
Citaat van: wandarooze
Citaat van: livino

Lieven
Ik heb in Gutsy toch de 2.3 draaien van oo.
Misschien uw pakketen eens verversen.
Waarschijnlijk gebruikt hij nog 7.04 of ouder en dan blijf je bij 2.2 zitten.
Het zit hem dus niet in het verversen van je pakketten.

Ik vraag mij ook af of er ooit een nieuwere versie komt.
Of blijf je als je 7.04 heb 2.2 houden?

Groetjes

Offline Dave

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2007/12/12, 14:55:05 »
skype zit wel in de software lijst zag ik pas maar voor linux is er nog geen nieuwere versie.