Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Frostwire installeren  (gelezen 1177 keer)

Frostwire installeren
« Gepost op: 2007/12/09, 17:26:22 »
Klein vraagje van een ubuntu beginner(met 7.10)
Heb de linux ubuntu uitvoering van het programma FROSTWIRE gedownload en geïnstalleerd.Tot dusver ok.Het programma staat nu bij "toepassingen" onder "internet" maar als ik er op klik gebeurt er gewoon niets.Het programma is echter niet te vinden onder "toepassingen" en "software installeren en verwijderen".Kan er iemand mij een zelfde programma aanbevelen die het goed doet onder ubuntu 7.10 en hoe kan ik het icoontje van "frostwire" weg krijgen van tussen mijn programma's onder "toepassingen" en "internet".
Misschien nog een dom beginnersvraagje.
Als er een nieuwe versie verschijnt van ubuntu,hoe kan ik dat dan upgraden,gaat dat ook via updates of zo.
Alvast vriendelijk bedankt voor de hulp.
Mike
vrijheid is rijkdom

Offline petervs

• Lid
Frostwire installeren
« Reactie #1 Gepost op: 2007/12/09, 17:47:00 »
Kijk eens onder Systeem>Beheer>Synaptic pakketbeheer.
Staat het daar wel?
Ubuntu MATE 16.04

macmaximus

• Gast
Frostwire installeren
« Reactie #2 Gepost op: 2007/12/09, 18:52:51 »
Ik had precies hetzelfde. Is iets met java (sun). Als je eerst limewire installeerd zie je dat deze eerst een java-pakket (ben de preciese naam vergeten) installeert.

Offline Ivan1986

• Lid
Frostwire installeren
« Reactie #3 Gepost op: 2007/12/09, 19:02:07 »
voor frostwire moet je eerst inderdaad java instaleren. gewoon sunjava ik dnek versie 5. deze zit gewoon in programma's toevoegen. Daarna gewoon frostwire instaleren en het werkt.

Offline petervs

• Lid
Frostwire installeren
« Reactie #4 Gepost op: 2007/12/09, 19:10:41 »
Installeren: Ubuntu restricted extras (metapakket, bevat zeer veel ontbrekende zaken, waaronder Adobe Flash, Sun Java en Microsoft True Type lettertypes)

http://www.ubuntu-nl.org/documentatie/multimedia/multimedia_installeren/
Ubuntu MATE 16.04

Offline Bobbie

• Lid
Frostwire installeren
« Reactie #5 Gepost op: 2007/12/09, 19:20:51 »
een ander download proggramma van ubuntu zelf is gtk-gnutella deze gebruikt het zelfde net werk als frostwire en limewire, maar maakt geen gebruik van java

Frostwire installeren
« Reactie #6 Gepost op: 2007/12/10, 10:32:19 »
Vriendelijk bedankt aan iedereen.Heb de "ubuntu restricted extra"s en zo geïnstalleerd en frostwire loopt als een trein.Wat zou ik doen zonder dit forum.
Mike
vrijheid is rijkdom

min6

• Gast
Frostwire installeren
« Reactie #7 Gepost op: 2008/01/01, 18:45:25 »
Ik had hetzelfde probleem.
De restricted extra's installeren bleek niet genoeg, ik moest ook 'kaffe' verwijderen.

Gr.