Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Openoffice en Gnome-gtk  (gelezen 874 keer)

Offline Prosper

• Forumteam
  • Steunpunt: Nee
Openoffice en Gnome-gtk
« Gepost op: 2007/11/28, 13:29:27 »
Ik heb het dus ook zitten: OO start niet meer.  Het is een gekende bug, die iets te maken heeft met het incompatibel zijn met het gtk-frontend voor OO. (ik vind de nummer van de launchpad-bug niet meer terug) en de "oplossing" is dus het desinstalleren van openoffice.org-gtk en openoffic.org-gnome
Het werkt nu dus wel, maar OO ziet er niet mooi meer uit.
Heeft er iemand toevallig weet van een andere oplossing ?

Ik werk wel met OO 2.2. onder Feisty.  Naar verluidt zou dit probleem opgelost worden in 2.3.1, zal dat dan ook backwards werken ?
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline vanadium

• Lid
Openoffice en Gnome-gtk
« Reactie #1 Gepost op: 2007/11/28, 15:22:20 »
Ik heb nooit dit probleem gehad in Feisty. Kan het herinstalleren van beide paketten je niet uit de nood helpen? Sedert zondag ben ik op gutsy met OOo 2.3.0. Het ziet er goed uit. Een kleine vervelende bug waarbij dialogen van OOo niet op de voorgrond kwamen, werd geklaard.

Offline Prosper

• Forumteam
Openoffice en Gnome-gtk
« Reactie #2 Gepost op: 2007/11/28, 18:01:38 »
Ik heb helaas reeds geprobeerd met volledig verwijderen (waarbij ik ook nog eens alle afzonderlijke componenten die iets met openoffice vandoen hadden heb aangemerkt) en dan weer installeren.  Het heeft niks geholpen...
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline Prosper

• Forumteam
Openoffice en Gnome-gtk
« Reactie #3 Gepost op: 2007/12/30, 20:15:45 »
Heb de oplossing in dit draadje gevonden: in de /home/mijnnaam/  directory de verborgen directory .openoffice verwijderen.  Als je daarna OO terug opstart, maakt hij die opnieuw aan, maar nu zonder de problemen.  Opgelost dus.